تالار مقالات بروز تکنولوژی

فسیل، ساخت ساعت‌های هوشمند را کنار می‌گذارد!

شرکت فسیل در زمینه ساخت ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند. فعالیت این شرکت تا سال ۲۰۲۱ در زمینه ساخت بهترین ساعت‌های هوشمند ادامه پیدا کرد. در واقع، کمپانی فسیل، آخرین مدل ساعت هوشمند را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. ما این کمپانی تا به امروز، در زمینه آپدیت قابلیت‌های ساعت‌هایی که تولید کرده، اقداماتی را انجام داده است.

در چندین ماه قبل، شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری فسیل از ساخت ساعت‌های هوشمند در منابع خبری به انتشار رسیده بود. اما این شرکت در تاریخ ۲۷ ژانویه اعلام کرده است که تجارت ساعت‌های هوشمند را ر‌ها می‌کند. در عوض شرکت سراغ تولید محصولاتی می‌رود که خیلی هوشمند نیستند. شرکت فسیل در طی سال‌ها توانسته است که به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان ساعت های هوشمند wear OS شناخته شود. عدم تولید ساعت‌های هوشمند این برند می‌تواند اتفاق ناخوشایندی باشد.

اگر در چند ماه گذشته، اخبار گروه فسیل را پیگیری کرده باشید، عدم تولید ساعت هوشمند توسط این کمپانی نباید برای شما شوک بزرگی باشد. برخی از کاربران Reddit گزارش داده‌اند که کارمندان Fossil می‌گویند که فسیل از حوزه کاری خود خارج می‌شود. اما عده‌ای نیز خاطر نشان کردند که فسیل به فکر ارتقاء زمینه کاری خودش است. این شرکت تا به امروز، ساعت‌های هوشمند پیشرفته‌ای را تولید کرده است. این کمپانی توانسته است که تا سال ۲۰۲۳ در نمایشگاه‌های بین‌المللی متعددی شرکت کند. اما، فسیل نتوانست که در نمایشگاهی که اوایل این ماه برگزار شد، حضور داشته باشد.

تصمیم بزرگ کمپانی فسیل درباره کناره‌گیری از تولید ساعت هوشند

جف بویر، معاون اجرایی و مدیر عامل فسیل با رسانه‌ی خبری ” Verge” گفتگویی داشته است. در طی این گفتگو، بویر بیان کرد که از آنجایی که چشم‌انداز ساعت‌های هوشمند در چند سال گذشته به صورت قابل توجهی تکامل پیدا کرده است، برای خروج از تجارت ساعت‌های هوشمند تصمیم استراتژیکی را گرفته‌ایم. گروه فسیل به دنبال طراحی و تولید سایر محصولات متنوع و باکیفیت بالا است. این برند تلاش می‌کند که محصولاتی از قبیل ساعت‌های سنتی، کالا‌های چرمی و جواهرات لوکس را طراحی کند. به عقیده فسیل، تولید این محصولات می‌تواند فرصت رشد شرکت را فراهم کند. اما برند فسیل به صورت کلی، کار با ساعت‌های هوشمند را کنار نمی‌گذارد. در واقع، این برند در تلاش است که تا چند سال بعد، ساعت‌های هوشمند تولید شده را آپدیت و به روزرسانی کند. این کمپانی‌امیدوار است که محصولات به روزرسانی شده را بدون هیچگونه ایرادی در بازار عرضه کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.