تالار مقالات بروز تکنولوژی

سامسونگ از حلقه هوشمند گلکسی برای بررسی وضعیت سلامتی رونمایی کرد

سامسونگ اولین حلقه هوشمند را در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا به نمایش گذاشت. این شرکت، حلقه هوشمند را به عنوان دستگاهی برای بررسی وضعیت سلامتی معرفی کرده است. حلقه گلکسی اواخر امسال عرضه می‌شود و طبق گفته سامسونگ، وضعیت سلامت بدن را از جهات مختلف بررسی می‌کند. این برند کره جنوبی، حلقه هوشمند را با هوش مصنوعی ادغام کرده است.
در یک پست وبلاگی، رئیس بخش دیجیتال سامسونگ خاطر نشان کرد که دستگاه‌های قابل از حمل هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. در واقع، نوآوری‌های این شرکت در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته است. وی خاطر نشان کرد که ما از معرفی سامسونگ گلکسی رینگ هیجان زده‌ایم. نوآوری‌های صورت گرفته، گلکسی رینگ را به دستگاهی تبدیل می‌کنند که به صورت ۲۴ ساعته قابل استفاده است.
سامسونگ هنوز جزئیاتی را درباره این دستگاه ارائه نداده است. در واقع، درباره حسگر‌هایی تعبیه شده در داخل دستگاه اطلاعاتی فاش نشده است. اما سامسونگ خاطر نشان کرد که این دستگاه دارای قابلیت‌های بررسی کیفیت خواب است. این دستگاه می‌تواند آپنه خواب را تشخیص دهد که باعث بروز مشکلات تنفسی می‌شود.

این حلقه دارای سایر قابلیت‌ها از قبیل بررسی داده‌های مربوط به خواب، سطح فعالیت و تغییرات ضربان قلب است. سامسونگ خاطر نشان کرد که از هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات دقیق‌تر استفاده می‌کند. این شرکت همچنین در حال همکاری با شرکای خود در زمینه توسعه سایر محصولات است.

به تازگی اعلام شد که Samsung Galaxy Ring اواخر امسال عرضه می‌شود. برای کسانی که به ساعت هوشمند علاقه ندارند، خرید سایر دستگاه های هوشمند پیشنهاد می‌شود. رئیس بخش دیجیتال سامسونگ خاطر نشان کرد که با تشک هوشمند می‌توانید محیط بهتری برای خواب فراهم کنید. در واقع، با استفاده از این تشک‌ها می‌توانید دمای محل خواب را به میزان‌ایده‌آل تنظیم کنید.

شرکت سامسونگ، نمونه‌های اولیه حلقه گلکسی را در نمایشگاه فناوری اروپا در کنگره جهانی موبایل (MWC) با رنگ‌بندی‌های نقره‌ای، طلایی و مشکی به نمایش می‌گذارد. طراحی این دستگاه، مینیمال و بدون صفحه نمایش، چراغ یا دکمه قابل مشاهده است. سال ۲۰۲۴ می‌تواند سال تولید حلقه‌های هوشمند باشد. این شایعه منتشر شده است که اپل بعد از عرضه هدست ویژن پرو در اوایل سال جاری، روی این محصول جدید کار می‌کند. گزارش اخیر حاکی از این است که فروش حلقه‌های هوشمند از سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۸ نزدیک به ۳۰ درصد رشد کند. کنگره جهانی موبایل از تاریخ 26 تا 29 فوریه 2024 در مرکز همایش Gran Via در بارسلونا، اسپانیا برگزار می‌شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.