تالار مقالات بروز تکنولوژی

گلکسی رینگ در مقایسه با ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای باتری با طول عمر بیشتری است

Galaxy Ring دارای باتری با طول عمر طولانی است. در رویداد Galaxy S24 Unpacked در ماه ژانویه، سامسونگ، گلکسی رینگ را معرفی کرد. از آن بازه زمانی، گزارش‌های متعددی ادعا شده است که نشان دهنده این است این دستگاه در اواخر امسال عرضه می‌شود. در حال حاضر، سامسونگ جزئیات بیشتری درباره حلقه گلکسی ارائه نداده است. در یک نشست خبری، معاون سامسونگ خاطر نشان کرد که Galaxy Ring دارای باتری با طول عمر طولانی خواهد بود. سامسونگ در حال کار روی بهینه‌سازی عمر باتری قبل از عرضه این دستگاه است.
گلکسی رینگ دارای حالت‌هایی است که به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کنند. حلقه هوشمند Oura Ring می‌تواند در ماندگاری شارژ به مدت ۴ الی ۷ روز تأثیر داشته باشد. سامسونگ خاطر نشان کرد که حلقه گلکسی دارای حسگر‌های پیشرفته خواهد بود. اما جزئیاتی درباره این سنسور‌های پیشرفته فاش نشده است. اما سامسونگ در بیانیه‌ای گفته است که این دستگاه قادر به تشخیص ضربان قلب و ردیابی خواب است.

در مقاله‌ای، دکتر Hon Pak تأکید کرد که Galaxy Ring در اواخر امسال عرضه می‌شود. علاوه بر حلقه گلکسی، سامسونگ درباره ویژگی جدید My Vitality Score را برای Samsung Health توضیحاتی را ارائه داد. این دستگاه از اطلاعات مربوط به خواب، ضربان قلب، سطح فعالیت و تغییرات ضربان قلب به منظور اطلاع از وضعیت سلامتی استفاده می‌کند. این قابلیت در گلکسی واچ ۶ و روی گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، قبل از فعال شدن آن برای سایر دستگاه‌های گلکسی اجرایی می‌شود. عجیب است که شاهد تبلیغات هوش مصنوعی و چسباندن آن به این محصول نیستیم.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.