تالار مقالات بروز تکنولوژی

رندرهای فاش شده از Samsung Galaxy Z Fold 6

سامسونگ در سال‌های قبل گوشی‌های تاشو خود را ارتقاء داده است. براساس افشاگری‌های جدید به نظر می‌رسد که این برند با دستگاه Samsung Galaxy Z Fold 6  نوآوری‌های خود را ادامه می‌دهد. طراحی کلی این دستگاه بسیار شبیه به Samsung Galaxy Z Fold 5 است. این دستگاه از نظر ابعاد و اندازه تفاوت جزئی با گلکسی زدفولد 5 دارد. گلکسی زد فولد ۶، دارای طراحی باریک و پهن‌تری است. تغییرات در اندازه به نظر می‌رسد که روی صفحه نمایش دستگاه اِعمال شده باشد. تفاوت در ابعاد دستگاه‌های زدفولد ۵ و ۶ نمی‌تواند تأثیر قابل توجهی را نمایش تصویر داشته باشد.

انتظار می‌رود که گوشی Samsung Galaxy Z Fold 6دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی باشد. گلکسی زد فولد 6 ممکن است که باریک‌تر از زد فولد 5 باشد. اما طبق آخرین شایعات و اخبار، این دستگاه‌ها هنگام باز شدن دارای ضخامت یکسان هستند. هنگامی که گوشی‌ها بسته می‌شوند، تفاوت‌هایی در این دو دستگاه دیده می‌شود.

طبق اخبار، گلکسی زدفولد 6 دارای دوربین با سه لنز و قلم s pen خواهد بود. ظاهراً این دستگاه دارای صفحه نمایش تاشو 7.6 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز است. صفحه نمایش این دستگاه از نظر روشنایی می‌تواند مشابه با گلکسی اس 24 باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، دوربین‌های این دستگاه مشابه با نمونه‌ قبلی هستند. در واقع، دوربین اصلی این دستگاه، 50 مگاپیکسلی است و قابلیت زوم اپتیکال دارد.

شایعات نشان می‌دهد که این گوشی دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است. همچنین، گلکسی زدفولد ۶ دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ خواهد بود. این دستگاه با رم ۱۶ گیگابایتی نیز تولید می‌شود که در مقایسه با زدفولد ۵ بیشتر است. اطلاعات خبری نشان میدهند که این گوشی دارای صفحه نمایش بهتر و مقاوم‌تر در مقایسه با Z fold 5  است.  اما این پیشرفت کوچکتری در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند به نظر می‌رسد. باوجود رقبایی از قبیل Google Pixel Fold 2  و OnePlus Open 2  انتظار می‌رود که گوشی زد فولد 6 عملکرد بهتری نداشته باشد. درباره این دستگاه در اواخر ماه جولای اطلاعاتی توسط منابع خبری معتبر فاش می‌شود و باید اخبار را تا این بازه زمانی پیگیری کنید.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.