تالار مقالات بروز تکنولوژی

برنامه دستیار گوگل به طور پیش فرض، Gemini است

  • در حال حاضر، گوگل، دستیار را به شکل پیش فرض به جمینی تبدیل می‌کند.
  • هنگامی که برنامه Assistant Android را دانلود می‌کنید، به جای آن جمینی را دریافت خواهید کرد.
  • برای ادامه استفاده از دستیار دیجیتال، باید به صورت دستی به « Assistant » را انتخاب کنید.

به تازگی، گوگل، اپلیکیشن جمینی اندروید را معرفی کرده است. اپلیکیشن جمینی برای کاربران اندروید این امکان تغییر به از دستیار گوگل به جمینی را فراهم می‌کند. با این حال، گوگل آماده است که دستیار را به صورت کامل حذف کرده و آن را به جایگزین Gemini کند.

اگر برنامه دستیار گوگل را از پلی استور دانلود کرده باشید، به صورت پیش فرض، قادر به دریافت هوش مصنوعی Gemini  خواهید بود. حتی نماد برنامه به جای دستیار گوگل با عنوان جمینی نشان داده می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید نماد جمینی را به دستیار گوگل تغییر دهید.

یکی از کاربران Reddit گزارش داد که در گلکسی S24 Plus بعد از دانلود دسیار گوگل، این برنامه به جمینی تغییر پیدا کرده است. در صورتی که این کاربر، قبلاً هرگز استفاده از Gemini را به جای دستیار در موبایل خود انتخاب نکرده بود. هنگامی که دستیار به صورت خودکار به Gemini تغییر پیدا کرد، کاربر حتی برنامه مستقل Gemini  را در موبایل خود نداشته است.

از آنجایی که گوگل به صورت پیش‌فرض دستیار Gemini  را ارائه می‌دهد، این شرکت قصد دارد Assistant  را حذف کند.  Gemini در مقایسه با Assistant دارای قابلیت‌ها و دسترسی‌های بیشتری خواهد بود. به همین خاطر، وقت آن رسیده است که استفاده از دستیار گوگل را کنار بگذارید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.