تالار مقالات بروز تکنولوژی

این فریم عینک بر اساس هوش مصنوعی ساخته شده

شرکت Brilliant Labs، عینک فریم را معرفی کرده که براساس هوش مصنوعی تولید شده است. این عینک با قیمت 350 دلار آماده عرضه است. هدف این شرکت، ساخت عینکی با قابلیت هوش مصنوعی است که کاربردهای زیادی دارد. این عینک می‌تواند درباره آنچه می‌بیند، اطلاعاتی را به کاربران ارائه دهد. همچنین، امکان ترجمه متن و مکالمات نیز با استفاده از این عینک وجود دارد.

Brilliant Labs  در وب سایت خود وعده‌های بزرگی به کاربران داده و توضیح می‌دهد که ساخت عینک فریم، تغییر جدید در زمینه تکنولوژی هوش مصنوعی است. عینک فریم دارای صفحه نمایش میکرو OLED با وضوح بالا است. به منظور تأمین انرژی عینک فریم نیز دو باتری در پشت آن قرار می‌گیرند و توسط ” Mister Power ” شارژ می‌شوند.

Brilliant Labs  در مورد این سخت‌افزار بیشتر توضیح می‌دهد و اینکه بیان می‌کند: این عینک دارای وزنی کمتر از ۴۰ گرم است. اگر به صورت معمولی از این عینک فریم استفاده کنید، باتری در طول روز شارژ کامل خواهد داشت. این عینک مجهز به microOLED است و میدان دید شما را گسترش می‌دهد. همچنین، این عینک دارای فریم ۵۸ تا ۷۲ میلی‌متر است. اما برای تشخیص اینکه آیا فریم برای شما مناسب است یا خیر می‌توانید از اپلیکیشن Eye Measure استفاده کنید. عرضه این محصول احتمالاً در ماه‌آوریل آغاز می‌شود. عینک فریم Brilliant Labs در رنگ‌بندی مشکی دودی و خاکستری به فروش می‌رسد. قیمت این عینک که با هوش مصنوعی ساخته شده، ۳۵۰ دلار است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.