تالار مقالات بروز تکنولوژی

انتخاب عکس‌های پشتیبان‌گیری شده ابری در انتخابگر عکس اندروید

انتخابگر عکس اندروید، تصاویر محلی و ابری را با یکدیگر نشان می‌دهد و به تغییر برنامه نیازی ندارید. برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری می‌توانند برای نمایش آلبوم‌ها و موارد دلخواه به صورت مستقیم در انتخابگر یکپارچه شوند. به منظور ساده سازی پروسه توسعه برنامه دسترسی به عکس، زمان بیشتری لازم است. آپدیت جدید برای اندروید 12 در دسترس است. Google Photos نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند.

به‌روزرسانی سیستم گوگل در ماه فوریه برای اندروید ۱۲ و بالاتر، بهبود‌هایی را در زمینه انتخابگر عکس ارائه می‌دهد. در واقع، این آپدیت، امکان دسترسی آسان‌تر به عکس‌های دارای پشتیبان ابری را فراهم می‌کند. در این بخش، خلاصه‌ای از تغییرات مهم را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • عکس‌های محلی و ابری در انتخابگر عکس ترکیب شده‌اند و نیاز به جابجایی بین برنامه‌ها را از بین می‌برند.
  • آلبوم‌های ایجاد شده در برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری در قسمت مخصوص آلبوم‌های انتخابگر عکس قابل دسترسی هستند.
  • قسمت مربوط به پوشه‌های «مورد علاقه» از برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری، برای دسترسی سریع استفاده می‌شوند.
  • در حال حاضر، این ویژگی با Google Photos در دسترس است.

انتخابگر عکس اندروید به منظور تجربه بهتر توسعه‌دهنده بهبود پیدا کرده است. بر خلاف انتخابگر‌های سفارشی، توسعه برنامه ساده‌تر انجام می‌شود. با این حال، برنامه‌هایی که نیاز به دسترسی دائمی به عکس دارند، باید از انتخابگر عکس طبق مقررات گوگل پلی استفاده کنند.

این به‌روزرسانی در حال حاضر با به‌روزرسانی سیستم Google در ماه فوریه برای دستگاه‌های Android واجد شرایط ارائه می‌شود. در حال حاضر، Google Photos از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، در حالی که سایر برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری را می‌توان با پیوستن به برنامه آزمایشی ادغام کرد.

این آپدیت می‌تواند امکان انتخاب و مدیریت عکس در بین برنامه‌ها را آسان‌تر کند. امنیت داده‌های حساس تضمین می‌شود و توسعه برنامه نیز به سادگی صورت می‌گیرد. به صورت کلی، این آپدیت، رویکرد یکپارچه‌تر و ایمن‌تری را جهت دسترسی به عکس‌ها در اندروید ارائه می­دهد؛ این به نفع توسعه دهندگان و کاربران است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.