تالار مقالات بروز تکنولوژی

گوگل در حال تغییر اسم Bard به Gemini است

اطلاعات نشان می‌دهد که سطح پیشرفته و پولی Gemini (ابزار هوش مصنوعی گوگل) در ۷ فوریه منتشر خواهد شد. براساس اسناد منتشر شده، شرکت گوگل در حال برنامه‌ریزی جهت اِعمال تغییرات عمده در ابزار brad AI طی هفته آینده است. طبق گزارش‌ها، تغییر اسم بارد به جمینی به صورت عمومی مورد تأیید قرار نگرفته است. منطقی است که گوگل این کار را انجام دهد. این شرکت، هوش مصنوعی چند وجهی خود یعنی جمینی را در پایان سال ۲۰۲۳ معرفی کرده است. همچنین، گوگل در پایان سال ۲۰۲۳، جمنای را با برخی از محصولات خود مانند bard اِدغام کرده است.

دیلان روسل، اخباری را در تاریخ ۷ فوریه در زمینه اِعمال این تغییرات به اشتراک گذاشته است. به علاوه، گوگل به این اشاره می‌کند که مدل حرفه‌­ای، پیشرفته و پولی جمنای در تاریخ ۷ فوریه در دسترس خواهد بود. به علاوه، دیلان روسل خاطر نشان کرد که برنامه gemini به زودی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه خواهد شد.

Gemini Advanced  برای کاربران، امکان دسترسی به مدل  Ultra 1.0را فراهم می‌کند. این برنامه برای انجام کار‌های پیچیده‌تر مانند کدنویسی و استدلال منطقی بسیار کاربردی است. این برنامه در بیشتر از ۱۵۰ کشور قابل دسترسی است. همچنین، در ابتدا Gemini Advanced به زبان انگلیسی تولیده است. جمنای در کانادا نیز مورد استقبال زیادی قرار خواهد گرفت.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.