تالار مقالات بروز تکنولوژی

tvOS 17.4 به HomePod با صفحه نمایش اشاره می‌کند

طبق گفته منابع خبری، نسخه بتا tvOS 17.4 در تاریخ 13 فوریه به انتشار رسیده است. این نسخه حاوی کد‌هایی است که به هوم پاد با نمایشگر اشاره می‌کند. گزارشات نشان می‌دهد که این هوم پاد توسط اپل آزمایش می‌شود. براساس یافته‌های بدست آمده، دستگاه با شناسه Z314 دارای تراشه A15 Bionic است. این دستگاه با شناسه Z314 مشابه آی‌پد مینی 6 است. تمام نسخه‌های این محصول در حال آزمایش هستند. این محصول به مرحله پیشرفته و توسعه رسیده است.

طبق گزارش‌ها، در آخرین نسخه بتا، فریمورک‌های SwiftUI به هوم پاد اضافه شده است. شایعات زیادی درباره هوم پاد با صفحه نمایش لمسی در منابع خبری موثق منتشر شده است. مینگ چی کو، تحلیلگر شرکت اپل در ماه مارس 2023 خاطر نشان کرد که هوم پاد با صفحه نمایش 7 اینچی در حال توسعه است. در ماه اکتبر سال 2023، کوسوتامی اینگونه بیان می‌کند که نسل بعدی هوم پاد، طراحی مشابه با مدل فعلی دارد؛ اما صفحه نمایش بزرگ لمسی LCD خواهد داشت.

HomePods  تا به امروز به تراشه‌هایی مجهز شده است که در اپل واچ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما یافته های منبع خبری 9to5Mac  نشان دهنده مجهز بودن این دستگاه به تراشه A15 Bionic است. با این حال، تراشه S9 در اپل واچ سری 9 با تراشه A15 Bionic مشابه است و استفاده از آن برای هوم پاد جدید منطقی به نظر می‌رسد.

در سال ۲۰۲۳، می‌نگ چی کو ادعا کرد که هوم پاد با نمایشگر در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. اما از آن بازه زمانی تا به امروز، اطلاعات بیشتری درباره عرضه این محصول به انتشار نرسیده است. هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه موقع عرضه می‌شود. اما شرکت اپل قصد دارد که مک و آی پد‌های جدید را در ماه مارس معرفی کند و احتمالاً در این بازه زمانی شاهد هوم پاد جدیدتر باشیم.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.