تالار مقالات بروز تکنولوژی

آنر، گوشی هوشمند Magic 6 Pro را با هوش مصنوعی معرفی کرد

مدیر عامل Honor Device جورج ژائو از دستگاه جدید خود با اسم Honor Magic6 Pro رونمایی می­کند. این دستگاه در بارسلون، اسپانیا و در تاریخ 25 فوریه سال 2024 معرفی می‌شود. شرکت چینی آنر در روز یکشنبه، گوشی هوشمند جدید Magic 6 Pro را عرضه کرد و عملکرد هوش مصنوعی آن را به نمایش گذاشت. کاربران با استفاده از این هوش مصنوعی می‌توانند از راه دور و با نگاه کردن به صفحه موبایل خود، ماشین را روشن کرده و حرکت دهند. در حال حاضر، این دستگاه در کشور چین موجود است. شرکت آنر در تلاش برای ارائه این محصول در سایر کشورها است.

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ‌امیدوار هستند که استفاده از هوش مصنوعی برای تولید گوشی‌های هوشمند، به رونق بازار فروش آن‌ها کمک کند. هرچند، بسیاری از کارشناسان خاطر نشان کردند که هوش مصنوعی مولد ممکن است که نگرانی‌های قانونی یا اخلاقی را به همراه داشته باشد. آنر با شرکت‌هایی مانند اپل و اوپو در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند رقابت می‌کند. این شرکت در تلاش است تا مدل LlaMA 2 را در محصولات خود به کار بگیرد. طبق گزارش  International Data Corporation در سال 2023، شرکت اپل 17.3 درصد از سهم بازار چین را در اختیار داشت؛ در حالیکه سهم آنر 17.1 درصد بود.

شرکت آنر در روز یکشنبه، لپ‌تاپ جدید MagicBook Pro 16 را با یک قابلیت هوش مصنوعی به کاربران ارائه می­. این قابلیت هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های پیام‌رسان را بین دستگاه‌ها، به عنوان مثال از گوشی اندروید به رایانه شخصی جابجا کنند. جورج ژائو، مدیرعامل شرکت در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که ما به قدرت همکاری شرکت‌ها در عصر مبتنی بر هوش مصنوعی باور داریم.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.