تالار مقالات بروز تکنولوژی

انتشار ios 17. 4 ، زمانی که اپل، آیفون را تغییر خواهد داد

وقتی که اپل به‌روزرسانی بعدی آیفون iOS 17.4  را منتشر کرد، این نسخه حاوی ویژگی‌هایی خواهد بود. اخبار نشان می‌دهد که این نسخه از آیفون دارای ویژگی‌ها زیادی است. اپل، بازار‌های اپلیکیشن جایگزین را معرفی خواهد کرد. دیگر محدودیتی برای خرید برنامه از اپ استور نخواهید داشت. همچنین، دسترسی به مرورگر‌های مختلف از سافاری آسان‌تر خواهد بود. به علاوه، پشتیبانی از سایر قابلیت‌ها از قبیل اپل پی و… در این سیستم انجام می‌شود. این تغییرات، آیفون را برای همیشه تغییر خواهند داد. در حال حاضر، این تغییرات فقط در اتحادیه اروپا اعمال خواهند شد. به علت مسائل امنیتی و سازگاری با موتور‌های جستجوی دیگر، قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های وب صفحه اصلی در اتحادیه اروپا حذف خواهند شد.

محاسبات کوانتومی برای iMessage

این سیستم جدید اپل دارای پروتکل رمزنگاری شده است که سطح امنیت داده‌های پیام‌ها را افزایش می‌دهد. در واقع، پیام‌ها کمتر در معرض هک قرار می‌گیرند.

ایموجی‌های جدید

تعداد ایموجی‌های جدید اپل زیاد نیست، اما از آن‌ها زیاد استقبال می‌شود.

حفاظت از دستگاه دزدیده شده

یکی از بهترین ویژگی‌های جدید معرفی شده توسط اپل، قابلیت حفاظت از دستگاه دزدیده شده است. این قابلیت به ios 17.4  اضافه شده است. این قابلیت به محافظت از تلفن همراه شما کمک می‌کند.

قابلیت‌های بیشتر

باتری دستگاه آیفون ارتقاء پیدا کرده است و اپل برای صاحبان آیفون 15 این خبر غافلگیر کننده را اعلام کرد. اپل، پادکست پشتیبانی از رونوشت‌ها را اضافه می‌کند که بسیار کاربردی خواهد بود. سیری نیز قادر خواهد بود که پیام‌ها را به بیشتر از یک زبان بخواند.

تاریخ انتشار

احتمالاً سه شنبه ۵ ماه مارس، به روزرسانی محبوب اپل منتشر می‌شود. شما باید از تاریخ ۴ مارس ساعت ۱۰ صبح منتظر دانلود این به روزرسانی باشید.

طبق گفته بلومبرگ انتظار می‌رود که ios 17.4  دارای قابلیت‌های زیادی باشد. وقتی که آیفون را در اوایل ماه مارس به‌روزرسانی کردید، از داده های بیشتر محافظت می‌شود. تا وقتی که این سیستم عامل هوشمندتر می‌شود، دستگاه رمزگذاری شده و از هک آن جلوگیری می‌شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.