تالار مقالات بروز تکنولوژی

قیمت vivo X100 Pro در اروپا کاهش پیدا کرد!

در ماه نوامبر، شرکت چینی vivo سری vivo X100 را در چین ساخت و یک ماه بعد، آن را به صورت جهانی عرضه کرد. در حال حاضر، بعد از گذشت سه ماه، این گوشی در اروپا نیز عرضه شده است. سری vivo X100 هنوز در هیچ یک از وب سایت های اروپایی vivo فهرست نشده است. اما این شرکت درباره قیمت این محصول جزئیاتی را اعلام کرده است. شما می‌توانید vivo X100 را با قیمت 1199 یورو یا معادل 1298 دلار تهیه کنید.

پس از عرضه جهانی این گوشی در هند، vivo X100  درابتدا تقریباً 770 دلار قیمت داشت و vivo X100 Pro  با قیمتی بالاتر به فروش میرسید. قیمت x100 pro  حدود 1083 دلار بود. با این حال، به دلیل عوامل مختلفی مانند مالیات، قیمت‌ این گوشی در اروپا با وجود قابلیت سخت‌افزاری مشابه بالاتر است.
در کشور اروپا، گوشی ویوو مدل x100 pro فقط در رنگ‌بندی مشکی تیره به فروش می‌رسد. این تلفن همراه دارای حافظه داخلی 512 گیگابایت و 16 گیگابایت رم است. این دستگاه هوشمند دارای پردازنده قدرتمند Dimensity 9300 است. این پردازنده در کیفیت و عملکرد گوشی و برنامه‌های نصب شده روی آن دارای تاثیر زیادی است. ویوو x100 pro به منظور رقابت با تراشه اسنپدراگون 8 در گوشی سامسونگ گلکسی اِس 24 طراحی شده است.

Vivo X100 Pro از گوشی‌های هوشمند پیشرفته و دارای قابلیت پشتیبانی از اندروید ۱۴ است. Vivo X100 Pro   صفحه نمایشگر باکیفیت 6.78 اینچی از نوع LTPO AMOLED دارد و نرخ نرخ تازه سازی آن 120 هرتز است. به علاوه، این گوشی دارای دوربین پشتی 3 گانه و دوربین اصلی 50 مگاپیکسل است. این دوربین، قابلیت فوکوس خودکار را برای انجام تصویربرداری حرفه‌ای دارد. شارژ این دستگاه توسط باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. همچنین، این گوشی هوشمند، مهجز به شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است.

vivo X100 Pro  با وجود داشتن قابلیت‌ها  و امکانات زیاد ممکن است در رقابت با گوگل، سامسونگ و سایر سازندگان گوشی موبایل با چالش‌هایی روبرو شود. گوگل چندین سال است که گوشی‌های خود را پیکسل ۸ تولید می‌کند. سامسونگ نیز، سیستم عامل گوشی‌های خود را ارتقاء داده است. همچنین، ویوو اعلام کرده است که X100 Pro دارای سیستم عامل اندروید 14 به روزرسانی شده است و چند سال گارانتی دارد. جزئیات قیمت گوشی ویوو فقط برای X100 Pro ارائه شده است؛ این موضوع نشان می‌دهد که این شرکت تصمیم به فروش مدل x100 را ندارد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.