تالار مقالات بروز تکنولوژی

iOS 18 تغییراتی در آیفون اعمال می‌کند

ios 18 در ماه ژوئن و طی کنفرانس جهانی رونمایی می‌شود. رونمایی از نسخه ios 18 از مهمترین اقدامات اپل است. ios 18 با چند قابلیت پیشرفته همراه با هوش مصنوعی معرفی می‌شود. در واقع، این سیستم عامل می‌تواند تغییرات قابل توجهی را در گوشی‌های آیفون اِعمال کند. طبق گزارش منابع خبری، در حال حاضر، شرکت اپل درباره تغییر ماهیت هوش مصنوعی صحبت می‌کند. تیم کوک، مدیر عامل شرکت خاطر نشان کرد که سازنده آیفون در سال ۲۰۲۴ به جایگاه جدیدی دست پیدا خواهد کرد.

مارک گورمن در خبرنامه Power On خاطر نشان کرد که سیستم عامل جدید یا همان IOS18 از پیشرفته‌ترین سیستم عامل‌های تولید شده توسط این شرکت است. گورمن در کنفرانس خبری ماه ژوئن اطلاعاتی درباره این سیستم عامل ارائه می‌دهد. قبلاً نیز گورمن درباره هوش مصنوعی اپل صحبت کرده بود و توضیحاتی را ارائه داده است. از قابلیت‌های هوش مصنوعی که در IOS18 ارائه می‌شوند، می‌توان به قابلیت خلاصه‌سازی خودکار اشاره کرد. عرضه قابلیت‌های هوش مصنوعی به این سیستم عامل به صورت تدریجی شروع می‌شود. تمام قابلیت‌های جدید با رونمایی از نسخه ios 18 ارائه نمی‌شوند. طبق اخبار منتشر شده، توجه به به روزرسانی بعدی اپل لازم است.

ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18  بسیار جالب هستند؛  اما برای همه گوشی های آیفون در دسترس نخواهند بود. اگر  گوشی آیفون 11 و پیشرفته تر دارید، احتمالاً می‌توانید iOS 18 را اجرا کنید. با این حال، iOS 18  با آیفون  XR، XS  و XS  سازگاری خواهد داشت. ویژگی‌های جدید ios 18 با هوش مصنوعی می‌توانند در حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران نقش داشته باشند. اپل، ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی را به سیستم عامل ios 18  اضافه می‌کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.