تالار مقالات بروز تکنولوژی

آیفون ۱۶ میکروفون‌های ارتقا یافته خواهد داشت

طبق گفته جف پو، آیفون ۱۶ دارای میکروفون‌های ارتقاء یافته با نسبت سیگنال به نویز بالاتر است. این میکروفون‌ها به انتقال بهتر صدا کمک زیادی می‌کنند. طبق انتظارات، احتمالاً آیفون ۱۶ به میکروفون‌های ارتقاء یافته مجهز شود. جف پو خاطر نشان کرد که برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS ۱۸ محدود به مدل‌های آیفون ۱۶ می‌شوند. چون این دستگاه میکروفون ارتقاء یافته و تراشه‌های پیشرفته‌تر دارد. شایعاتی درباره این تغییرات سخت‌افزاری به وسیله منابع خبری دیگر افشاء شده است.

طبق گفته تحلیلگر اپل، می‌نگ چی کو، میکروفون‌های پیشرفته در مدل‌های آیفون ۱۶ می‌توانند تجربه سیری را به صورت قابل توجهی بهبود ببخشند. وی خاطر نشان کرد که علاوه بر سیگنال بهتر، میکروفون‌های ارتقاء یافته دارای مقاومت بهتری در برابر آب هستند. تیم کوک، مدیر عامل تأیید کرد که این شرکت در زمینه هوش مصنوعی مولد فعالیت می‌کند. جزئیات بیشتر در اواخر امسال به اشتراک گذاشته می‌شود. این شایعه منتشر شده است که iOS 18 علاوه بر سیری، ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی به  Spotlight، Shortcuts، Messages، Apple Music، Numbers، Pages، Keynote، Health  و … اضافه می‌شود.

انتظار می‌رود که شرکت اپل، iOS 18 را در ماه ژوئن معرفی کند. اطلاعات این آپدیت باید در ماه سپتامبر، همزمان با عرضه آیفون 16 منتشر شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.