تالار مقالات بروز تکنولوژی

قاب جدید آیفون

قاب‌های FineWoven برای آیفون ۱۵ و با قیمت ۵۵ دلار در ماه سپتامبر عرضه شده اند. در واقع، این قاب‌ها از قاب‌های چرمی قیمت ارزان‌تری داشته‌اند و به همین دلیل جایگزین آن‌ها شده‌اند. یکی از افرادی که از این قاب استفاده کرده است، نظراتی درباره آن دارد. وی خاطر نشان کرد که” بعد از ۵ ماه، قاب آیفون ۱۵ پرومکس من دیگر قابل استفاده نیست. لبه‌های کناری قاب در حال کنده شدن هستند”.

در اوایل، سایت‌هایی مانند The Verge از خراش روی قاب شاکی بودند. در خرده‌فروشی‌های آنلاین، خریداران این قاب، به این قابل امتیاز ۱ و ۲ ستاره دادند و از همین مشکل شاکی بودند. کاربران از مشکل پوسته پوسته شدن لبه‌های قابل، خراشیدگی و زود کثیف شدن قاب آیفون شکایت داشتند. بسیاری از کاربران در BEST BUY  خاطر نشان کردند که دیگر سراغ خرید این نوع قاب اپل نمی‌روند و جزو بدترین محصولات برند اپل شناخته می‌شود. کاربران سایت آمازون نیز همین نظر را داشتند.

یکی از سخنگویان شرکت اپل خاطر نشان کرد که این قاب براساس استاندارد‌ها طراحی شده است و سال‌های از ایفون شما محافظت می‌کند. در واقع، این سخنگوی اپل از دوام و استحکام قاب FineWoven صحبت کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، کثیفی قاب را با استفاده از الیاف مخصوص از بین برد و خراش‌ها نیز به مرور زمان کاهش پیدا می‌کنند. اما در کل، بسیاری از کاربران رسانه‌های اجتماعی از این نوع قابل اپل ناراضی هستند. باوجود تبلیغات و نارضایتی کاربران از این قاب آیفون، شرکت اپل به جایگزین کردن قاب‌های چرمی تمایلی ندارد.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.