تالار مقالات بروز تکنولوژی

اپ استور اپل حالا جزئیات بیشتری در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد

شرکت اپل، اطلاعات تحلیلی جدیدی را منتشر کرده است. این اطلاعات در دسترس توسعه‌دهندگان در سراسر دنیا قرار دارند. بیشتر از ۵۰ گزارش از طریق App Store Connect API قابل دسترسی هستند. اپل در این تجزیه و تحلیل، درباره داده‌های  app store، ios و CloudKit قابلیت‌های جدیدی را ارائه می‌دهد. بعضی از گزارش‌های جدید، وقتی که برای بار اول، تغییرات اپلیکیشن اپل در ماه ژانویه اعلام شد، منتشر شده‌اند.

  • App Store Engagement: شرکت اپل، اطلاعات بیشتری به افراد ارائه می‌دهد از تعداد کاربرانی که در اپ استور با برنامه توسعه‌دهنده تعامل دارند یا آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.
  • App Store Commerce: توسعه‌دهندگان می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره بارگیری‌ها، فروش و درآمد‌ها، پیش‌سفارش‌ها و تراکنش‌های انجام‌شده با سیستم خرید دریافت کنند.
  • App Usage : در حال حاضر، شرکت اپل اطلاعات بیشتری در دستگاه‌های فعال، نصب‌ها، حذف برنامه‌ها و… در اختیار افراد قرار می‌دهد.
  • Frameworks Usage : توسعه‌دهندگان می‌توانند اطلاعاتی را درباره تعامل برنامه خود با قابلیت‌های iOS مانند ابزارک‌ها، CarPlay و PhotoPicker دریافت کنند.
  • Performance: اپل بینش‌هایی را درباره نحوه عملکرد برنامه‌ها ارائه می‌دهد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند به شخص ثالث اجازه دسترسی به گزارش‌های عملکرد را بدهند. اطلاعات بیشتر درباره گزارش‌های تحلیلی جدید به زودی ارائه خواهند شد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.