تالار مقالات بروز تکنولوژی

اپل در حال مذاکره با تأمین‌کنندگان نمایشگر OLED برای آیفون SE4 است!

طبق گزارش اِلک، تعدادی از تأمین‌کنندگان صفحه نمایش اپل، قیمت‌هایی را برای عرضه نمایشگر‌های OLED آیفون SE4  ارائه داده‌اند. طبق اخبار منتشر شده، سامسونگ دیسپلی، BOE  و تیانما، نرخ پیشنهادی خود را برای نمایشگر‌های OLED آیفون SE4  اعلام کرده‌اند. انتظار می‌رود که این دستگاه در سال آینده عرضه شود. در مدل‌های قبلی SE از صفحه نمایشگر‌های LCD استفاده شده است.

منابع خبری گفته‌اند که سامسونگ در مقایسه با سایر شرکت‌ها، قیمت کمتری را برای صفحه نمایش اعلام کرده است. در کل، قیمت صفحه نمایش که توسط شرکت‌های سامسونگ دیسپلی، BOE و تیانما اعلام شده، به ترتیب ۳۰، ۳۵ و ۴۰ دلار است. طبق گزارش‌ها، شرکت اپل در حال تلاش برای کاهش قیمت تا ۲۰ دلار است. مذاکراتی در زمینه کاهش قیمت صفحه نمایش در حال انجام است. احتمالاً تولید‌کنندگان نمایشگر‌های OLED، حداقل از ماه آگوست سال قبل برای عرضه این پنل‌ها مناقصه داشته‌اند.

شرکت سامسونگ نسبت به رقبای خود برتری دارد؛ چون این کمپانی کره­ای می‌تواند از پنل OLED در آیفون ۱۴ استفاده کند. طبق گفته می‌نگ چی کو، تحلیلگر شرکت اپل، گوشی آیفون SE4  دارای صفحه نمایش 1. 6 اینچی OLED با طراحی مشابه آیفون ۱۴ خواهد بود. به علاوه، می‌توان این انتظار را داشت که SE4  از همان باتری موجود در مدل آیفون ۱۴ استفاده کند. علاوه بر این، احتمالاً گوشی جدید اپل به دکمه Action و پورت USB C  مجهز می‌شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.