تالار مقالات بروز تکنولوژی

اسنادی درباره‌ی محصولات جدید اپل

شرکت اپل، سندی درباره محصولات معرفی نشده یا اعلام نشده را به روزرسانی کرده است. این به روز‌رسانی و آپدیت در بین شایعه‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی شرکت اپل برای عرضه آیپد و مک‌های جدید منتشر می‌شود. این سند به کارشناسان بخش پشتیبانی اپل اطلاع می‌دهد که چگونه به سؤالات احتمالی مشتریان پاسخ دهنده درباره محصولات و خدماتی که اعلام و عرضه نشده‌اند. این سند به تازگی تغییراتی داشته است؛ اما درباره این تغییرات اطلاعات زیادی فاش نشد.

طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، شرکت اپل قصد دارد که تا اواخر ماه مارس مدل‌های به روزرسانی شده آیپد پرو، آی پد ایر و مک بوک ایر را معرفی کند. انتظار می‌رود که مدل‌های بعدی آی‌پد پرو اولین آی‌پدهای مجهز به نمایشگرهای OLED روشن‌تر و با  واضح بیشتر باشند. از سایر ویژگی‌های شایعه شده یا احتمالی آیپد پرو می‌توان به تراشه M3، شارژ بی‌سیم MagSafe، صفحه کلید جادویی، پوشش آلومینیومی و دوربین جلوی پیشرفته اشاره کرد.

انتظار می‌رود که آیپد ایر 12.9 اینچی در کنار مدل 10.9 اینچی به روزرسانی شود. از سایر شایعات درباره  ویژگی‌های آی‌پد ایر می‌توان به تراشه M2، دوربین پشت با برآمدگی ، پشتیبانی از Wi Fi 6E و بلوتوث 5.3 اشاره کرد. همچنین، احتمالاً انواع مک بوک ایر 13 اینچی و 15 اینچی به صورت همزمان با تراشه M3 به روزرسانی شوند. در واقع، این دستگاه ها می­توانند مزایای بهتری نسبت به تراشه M2 از قبیل عملکرد سریع‌تر باشند.

امسال انتظار نمی­رود که هیچ تغییری در طراحی MacBook Air اِعمال شود. این لپ تاپ‌ها احتمالاً مانند بقیه مک­ها از Wi Fi 6E پشتیبانی خواهند کرد. شرکت اپل، قبلاً مک بوک پرو 14 اینچی، 16 اینچی و آی مک 24 اینچی را با تراشه M3 در اکتبر سال 2023 به روزرسانی کرده بود. به علاوه، شرکت اپل رنگ‌بندی جدید از آیفون را در ماه مارس یا ‌آوریل نیز منتشر می‌کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.