تالار مقالات بروز تکنولوژی

رنگ جدید پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو نعنایی است!

گوگل برای گوشی‌های هوشمند سری Pixel 8 و Pixel 8 Pro طراحی ظاهری جدیدی را با انتخاب رنگ سبز نعنایی در نظر گرفته است. سبز نعنایی از رنگ بندی های جدیدی است که در صنعت تولید گوشی موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. از تاریخ 25 ژانویه از طریق فروشگاه گوگل، این محصول در دسترس است.

گوگل قبلاً برای Pixel 8 Pro، قاب موبایل با رنگ نعنایی را فروخته است. بنابراین، عرضه این مدل تلفن همراه با رنگ‌بندی سبز نعنایی خیلی عجیب نیست. پیکسل ۸ با داشتن رنگ‌بندی سبز نعنایی جزو شیک‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شود. در مقایسه با سایر تلفن‌های هوشمند اندرویدی، پیکسل ۸ توانسته در جایگاه بهترین گوشی‌های گوگل قرار بگیرد. با توجه به اینکه در حال حاضر، این برند به‌روزرسانی‌های متعددی از پیکسل ۸ را ارائه می‌دهد، ظاهر منحصر به فردی دارد.

Pixel 8  جزو استانداردترین مدل های گوشی موبایل محسوب می شود و توانسته است که رتبه بهترین محصولات این برند را به خود اختصاص دهد. این محصول، قابلیت‌هایی از قبیل سیستم عامل قدرتمند، باتری با طول عمر بالا، صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED و دوربین پیشرفته‌ای دارد. طراحی این گوشی کمی قدیمی به نظر می‌رسد؛ اما پیکسل ۸ دارای دوربین قدرتمند، باتری قدرتمند و طراحی ظاهری فوق‌العاده زیبا است. از قابلیت‌های این گوشی هوشمند زمانی بهره‌ی کافی خواهید برد که به یک سرویس اینترنت پیشرفته دسترسی داشته باشید. پیشرفته‌ترین سرویس اینترنت در ایران، سرویس پهنای باند اختصاصی تک نت است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.