تالار مقالات بروز تکنولوژی

طبق گزارش‌ها، سهام نینتندو کاهش یافته است

بعد از گزارش هفته گذشته مبنی بر اینکه جانشین سوییچ تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود، سهام نینتندو در ژاپن کاهش یافت. این شرکت در ماه قبل رکورد بالایی را برای سهام ثبت کرد؛ زیرا به نظر می‌رسید که سوئیچ 2 در بازار شناخته شده است. با این حال، بعد از ادعای روزنامه‌نگار برزیلی مبنی بر اینکه سخت‌افزار بعدی تا سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد؛ منابع خبری گزارش دادند که سهام دیگر در حال افزایش نیست.

گزارش‌های بلومبرگ حاکی از این است، سهام نینتندو بعد از به روز‌رسانی هفته گذشته تا 8.8٪ در بورس اوراق بهادار توکیو سقوط پیدا کرد. سپس، این سهام با کاهش ارزش کلی 5.8٪  مواجه شد. این سهام نسبت به ماه ژانویه، کاهش قابل توجهی داشته است. گزارش بلومبرگ به نقل از میو کاتو، تحلیلگر  LightStream Researchنشان می‌دهد که سهام نینتندو ممکن است که سقوط پیدا کند.

میزان سهام نینتندو برای مارس ۲۰۲۵ خیلی کمتر است. گزارشی به نقل از تحلیلگر برنشتاین، رابین ژو حاکی از این است که احتمالاً سهام از این وضعیت خارج شود؛ چون سرمایه‌گذاران به دنبال خرید در بازه زمانی نزول قیمت‌ها هستند. طبق اخبار بلومبرگ، انتظار می‌رود که جانشین سوییچ در شش ماه بعد اعلام شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.