تالار مقالات بروز تکنولوژی

نگاهی به گوشی Nothing Phone (2a)

Nothing (2a) از گوشی‌های هوشمند و پیشرفته است. شرکت تولید‌کننده این دستگاه در لندن قرار دارد. این شرکت در بازار تولید گوشی‌های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته است. در واقع، بیشتر از یک میلیارد گوشی در سال ۲۰۲۴ فروخته می‌شود. این شرکت توسط کارل پی تأسیس شده است و در زمینه ساخت گوشی موبایل فعالیت می‌کند. این شرکت دارای تیمی از طراحان صنعتی، مهندسان و فناوران مختلف است.

آدام بیتس، مدیر طراحی Nothing درباره این صحبت می‌کند که به فناوری ساخت گوشی‌های جدید خوش بین است. وی همراه با کریس ویتمن در زمینه طراحی صنعتی همکاری می‌کند. آدام بیتس توضیح می‌دهد که که ما قصد تولید دستگاه‌هایی نوآورانه را داریم. بیتس توضیح می‌دهد که اقداماتی انجام داده که نشان دهنده تکامل گوشی‌های 2a  هستند. گوشی جدید ناتینگ دارای قاب با طراحی متفاوتی است. بیتس خاطر نشان کرد که ما قصد فعالیت به عنوان شرکتی را داریم که در زمینه تولید محصولات به شکل متفاوت‌تر از سایر رقبای خود عمل می‌کند.

طبق گفته شرکت، ناتینگ 2A از دستگاه‌های مقرون به صرفه ساخت این برند است. شرکت برای ساخت این دستگاه از قطعات ارزان قیمت استفاده می‌کند و به همین خاطر قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد. قاب است دستگاه نیز بسیار مقاوم و بادوام است. کریس ویتمن خاطر نشان کرد که مهندسین به زیبایی‌شناسی در زمینه تولید محصولات خود اهمیت می‌دهند. وی می‌گوید که هدف ما، به کار بردن تکنیک‌های ساده مهندسی است. ویتمن درباره مکان قرارگیری ماژول دوربین و… اطلاعاتی ارائه می‌دهد. بیتس افزود که ما در تلاش برای ارائه ویژگی‌های خاص به دستگاه هستیم.

مشخصات زیادی از گوشی ناتینگ 2A هنوز فاش نشده است. برای ساخت و طراحی این دستگاه از تکنیک‌های پیشرفته استفاده شده است. شرکت تقریباً از 500 دستگاه برای آزمایش دستگاه‌های خود استفاده کرده است. در عرض چند ماه، قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به صورت کامل بررسی می‌شوند. تلفن 2a  ناتینگ، عملکرد این برند را نشان می‌دهد. در واقع، ساخت این دستگاه نشان می‌دهد که هنوز هم این تفاوت و تنوع در زمینه ساخت گوشی موبایل صورت می‌گیرد. بیتس خاطر نشان کرد که در مقایسه با سایر رقبا، در زمینه صرف هزینه برای خرید قطعات دستگاه‌های خود با چالش مواجه می‌شود. وی در پایان خاطر نشان کرد که وقتی کمپانی بزرگی نیستید باید عملکرد خود را تغییر دهید و این باعث خلاقیت بیشترتان می‌شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.