تالار مقالات بروز تکنولوژی

ONE UI 6.1 برای گوشی‌های بیشتری عرضه می‌شود

آخرین نسخه نرم افزاری سامسونگ با رابط کاربری One UI 6.1 و همراه با ویژگی‌های  Galaxy AI در آینده‌ای نزدیک برای چند دستگاه عرضه می‌شود. قبلاً شایعاتی درباره زمان عرضه این دستگاه ارائه شده بود. اما اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که احتمالاً در ماه مارس، این دستگاه عرضه خواهد شد.

 ویژگی‌های  GALAXY AI  به زودی به دستگاه‌های  منتخب سامسونگ میرسند!

انتظار می‌رود  که این قابلیت برای دستگاه‌هایی  از قبیل اولترا سری 23، گلکسی سری 23 و 23 اف ای، زد فولد 5  و زدفلیپ 5 منتشر شود. Galaxy AI  قابلیت‌های جدید و قابل توجهی را معرفی می‌کند. این قابلیت‌های جدید شامل ترجمه زنده و همزمان هستند. گنجاندن این قابلیت‌ها به گوشی‌های هوشمند باعث افزایش بهره وری دستگاه می‌شود.

به‌روزرسانی Samsung On Device Resource  نیز دارای قابلیت تشخیص گفتار است. این به روزرسانی در گوشی‌هایی مانند سامسونگ گلکسی S23 و Z Fold5 عرضه می‌شود. عرضه Samsung On Device Resource همراه با ویژگی‌های هوش مصنوعی برای این مدل‌ها پیشنهاد می‌شود. جزئیات مربوط به اجرای این برنامه با سایر  دستگاه‌های سازگار نامشخص است. برخی از آنها ممکن است که  One UI 6.1  را بدون تمام ویژگی‌های Galaxy AI دریافت کنند. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر و جدول زمان‌بندی دقیق‌تر در هفته‌های بعد مشخص شود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.