تالار مقالات بروز تکنولوژی

آندری کارپاتی، دانشمند محقق، دوباره OpenAI را ترک می‌کند

آندری کارپاتی، فردی شناخته شده است. اما هنگامی که برای اولین بار شرکت OpenAI را در سال 2017 ترک کرد، این شهرت را نداشت. وی برای بار دوم شرکت فعال در زمینه هوش مصنوعی را ترک می‌کند. شرکت رقیب از این دانشمند می‌خواهد که پروژه‌های شخصی خود را دنبال کند. آندری در پلتفرم ایکس نوشت که “سلام به همه بله، من دیروز OpenAI را ترک کردم. اول از همه باید بگم که هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. برنامه‌ی من این است که روی پروژه‌های شخصی خودم کار کنم. با این حال، وی درباره جزئیات این برنامه اخباری را به اشتراک نگذاشته است”.

سخنگوی OpenAI با تایید خروج این محقق گفته است که فرد دیگری مسئولیت‌ها را برعهده خواهد گرفت. آندرری، برای پیگیری پروژه‌های شخصی خود، شرکت را ترک می‌کند. سخنگوی OpenAI گفته است که از تلاش‌های وی سپاس‌گذاری می‌کنیم و برای وی آرزو‌های بهترین‌ها را داریم. این فرد خاطر نشان کرد که مسئولیت‌های آندری به محقق ارشد منتقل شده است که در با آندری همکاری می‌کرد.

آندری کارپاتی، دارای کانال یوتیوب است. دو ویدیوی آخر آندری، هر کدام بیشتر از یک میلیون بازدید داشتند. شاید وی جزئیات بیشتری را از طریق ویدیو‌های یوتیوب یا سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی مانند X اِعلام کند. بنابراین، اگر به دنبال تماشای کارهای بعدی از این متخصص هوش مصنوعی هستید، باید وی را در X دنبال کرده و در کانال یوتیوبش مشترک شوید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.