تالار مقالات بروز تکنولوژی

OpenAI قصد کنترل رایانه شما را دارد

طبق گزارش The Information، OpenAI  در حال توسعه نرم‌افزاری است که دستگاه شما را کنترل می‌کند. این نرم‌افزار می‌تواند وظایف پیچیده را انجام دهد. در واقع، این ابزار، نوعی سیستم عامل است که می‌تواند نحوه تعامل و ارتباط شما با رایانه‌تان را به صورت کلی تغییر دهد. شرکت‌هایی مانند گوگل و متا نیز در حال توسعه نرم‌افزار عامل هستند. در واقع، یک عامل هوش مصنوعی به جای شما از رایانه‌تان استفاده می‌کند. شما می‌توانید از عامل هوش مصنوعی درخواست دهید که داده‌های یک سند را برای شما تجزیه و تحلیل کند.

OpenAI  نه تنها ابزاری را برای کنترل رایانه می‌سازد؛ بلکه یک عامل AI مرورگر وب نیز تولید می‌کند. مرورگر وب می‌تواند داده‌های مربوط به یک شرکت و کار‌های فراتر از قابلیت‌های ChatGPT را انجام دهد.  آلتمن به مرور زمان، OpenAI  را به یک شرکت عامل هوش مصنوعی تبدیل می‌کند. اخیراً فروشگاه GPT راه‌اندازی شده است که ابزار‌های هوش مصنوعی در آنجا معرفی می‌شوند. وی، هنگام معرفی فروشگاه، در تاریخ ۶ نوامبر به نرم‌افزار عامل نیز اشاره کرد.

آلتمن خاطر نشان کرد که ” شما فقط درخواست‌تان را به رایانه ارائه می‌دهید و تمام این کار‌ها را برای شما انجام خواهد داد. این قابلیت جدید هوش مصنوعی است”. آندری کارپاتی، از اعضای  OpenAI، اخیراً طی ویدئویی در یوتیوب گفته است” که هوش مصنوعی می‌تواند رایانه شما را تحت کنترل بگیرد”. جنسن هوانگ از شرکت انویدیا در ماه نوامبر به این موضوع اشاره کرد هوش مصنوعی به طور کلی محاسبات را تغییر داده است. در واقع، وی از این صحبت می‌کند که ۶۰ سال است در زمینه ساخت نرم‌افزار عامل اقدامی صورت نگرفته است و این یک اتفاق بزرگ است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.