تالار مقالات بروز تکنولوژی

پیکسل واچ 3 اندازه 45 میلی‌متری خواهد داشت

در ماه ژانویه منابع خبری درباره اقدام گوگل در زمینه تولید دستگاه Wear OS گزارش‌هایی ارائه دادند. در حال حاضر نیز منابع خبری معتبر نشان می‌دهند که پیکسل واچ ۳ با اندازه ۴۵ میلی‌متری عرضه می‌شود. به علاوه، Pixel Buds Pro 2 نیز در مسیر تولید و عرضه است.

پیکسل واچ ۳ دارای اندازه بزرگتری است و از نظر بستن روی مچ دست با سایر دستگاه‌ها رقابت دارد. در واقع، اندازه اپل واچ سری ۹ بزرگتر است. اما سامسونگ گلکسی واچ با اندازه کوچکتر و در ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری تولید می‌شود. همچنین، گلکسی واچ ۶ کلاسیک در در سایز‌های ۴۷ و ۴۳ میلی‌متری موجود است.
این انتظار می‌رود که ابزار پوشیدنی گوگل دارای اندازه ۴۱ میلی‌متری باشد. برای کسانی که ساعت‌های کوچکتر را ترجیح می‌دهند، این پیکسل واچ بهترین گزینه است. به علاوه، رابطه کاری پیکسل واچ به دلیل اِعمال تغییراتی در ابعاد عوض نمی‌شود.

قبلاً گزارش شده بود که Wear OS 5 با اندروید 14 ساخته می‌شود. به علاوه، درباره طول عمر باتری این دستگاه نیز اطلاعاتی در منابع خبری گزارش شده است. پیکسل واچ دارای پردازنده پیشرفته‌ای است و امکان خواندن ضربان قلب را به صورت دقیق‌تر برای کاربران فراهم می‌کند.

به علاوه، شرکت گوگل در حال توسعه هدفون Pixel Buds Pro 2 است. پروسه ساخت این نوع هدفون‌ها در حال توسعه است. گوگل، اولین هدفون پرو را در ماه می و سال ۲۰۲۲ معرفی کرده است و پروسه فروش آن‌ها نیز در ماه جولای رخ داد. پاییز سال قبل، شرکت گوگل برای دستگاه Pixel Buds Pro قابلیت‌هایی از قبیل تشخیص مکالمه، بهبود سلامت شنوایی، بلوتوث قوی و کاهش تأخیر را اضافه کرد. باید ببینیم که عرضه‌ای دستگاه با سخت‌افزار قدرتمند چه قابلیت‌هایی را به آن اضافه خواهد کرد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.