تالار مقالات بروز تکنولوژی

پلی استیشن پرو در راه است؟

تعدادی از تحلیلگران صنعت بازی خاطر گفته‌اند از سونی انتظار دارند که سونی کنسول پلی استیشن ۵ پرو را اواخر امسال عرضه کند. اخیراً ادعا شده است که کنسول  PS5 Proدر اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. تحلیلگران به CNBC گفته‌اند که سونی احتمالاً ورژن به روزرسانی شده کنسول را در نیمه دوم سال جاری عرضه می‌کند.
سرکان توتو، مدیرعامل شرکت کانتان گیمز در توکیو خاطر نشان کرد که احتمالاً توافق گسترده‌ای در صنعت بازی صورت می‌گیرد؛ سونی در حال آماده شدن برای عرضه PS5 در نیم سال دوم ۲۰۲۴ است. در حال حاضر، خرده فروشان اولین تخفیف‌های دستگاه PS5 Slim  را در اروپا ارائه می‌دهند. از ماه نوامبر قبل با تا به امروز، قیمت دستگاه تا ۷۵ یورو معادل ۷۰ پوند کاهش پیدا کرده است.

سونی قبلا امیدوار بود که در اواخر ماه مارس، 25 میلیون کنسول پلی استیشن در بازار عرضه کند. هفته قبل، شرکت سونی اعلام کرد که احتمالا تعداد 4 میلیون دستگاه کمتری را تولید روانه بازار کند. گزارش جدید نشان می‌دهد که ارزش سونی در هفته گذشته حدود ۱۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرده است. جورج جیجیاشویلی، تحلیلگر ارشد Omdia، به CNBC گفته است که احتمالاً سونی قیمت فعلی  PS5 را کاهش ندهد. وی خاطر نشان کرد که احتمالاً سونی PS5 PRO  را عرضه می‌کند؛ اما فروش سخت‌افزار‌ها هر سال کاهش پیدا می‌کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.