تالار مقالات بروز تکنولوژی

Sonos هدفون‌های ۴۴۹ دلاری را برای رقابت با AirPods Max رونمایی می‌کند

Sonos، به خاطر تولید بلندگو‌ها و محصولات سینمای خانگی شناخته می‌شود. این شرکت قرار است که در سال ۲۰۲۴ وارد بازار تولید هدفون شود. شایعات سال گذشته نشان داده است که Sonos هدفون‌های خود را در ماه‌آوریل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌کند. اما گزارش جدید بلومبرگ حاکی از این است که Sonos عرضه این دستگاه را به تأخیر انداخته است.

این دستگاه احتمالاً در نیمه اول ماه ژوئن قابل دسترس خریداران قرار می‌گیرد. همزمان با رفع مشکل نرم‌افزاری، عرضه این دستگاه به تعویق اُفتاد. Sonos در حال حل مشکل نحوه اتصال هدفون به شبکه های Wi Fi است. Sonos  قصد دارد که با هدفون‌هایی که تولید می‌کند، رقابتی با ایرپاد‌های اپل داشته باشد. این دستگاه در رنگ‌بندی سیاه و سفید قابل عرضه است. طبق انتظارات، این دستگاه قابلیت‌هایی از قبیل ناوبری کنترل صوتی و بلندگو‌های مجهز داشته باشد.

هدفون AirPods Max شرکت اپل با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می‌رسد. اما خرده فروشان این دستگاه را با تخفیف نیز عرضه می‌کنند. شرکت اپل، ایرپاد مکس را از موقع عرضه در سال ۲۰۲۰ آپدیت نکرده است. این دستگاه به تازگی چهارساله می‌شود. شایعات حاکی از این است که اپل برنامه‌ای برای ارائه ویژگی‌های جدید به ایرپادها ندارد. AirPods Max  دارای پورت  USB C، رنگ‌بندی جدید و سایر قابلیت‌ها خواهد بود.

Sonos در زمینه تولید بلندگوها عملکرد قابل توجهی داشته است. به دلیل ارائه کیفیت صدای بالا توسط هدفون های این برند، هدفون Sonos فروش خوبی خواهد داشت. پاتریک اسپنس، مدیرعامل Sonos در ماه نوامبر سال 2023 تأیید کرد که Sonos وارد بازار جدیدی خواهد شد. به عقیده وی، پیشنهاد این شرکت باعث خوشحالی مشتری‌ها می‌شود و درآمد شرکت را نیز افزایش می‌دهد. وی خاطر نشان کرد که در سال ۲۰۲۴، بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار محصولات جدید توسط این شرکت تولید می‌شود. در واقع، بخش قابل توجهی از درآمد شرکت در نیم سال دوم ۲۰۲۴ با فروش این دستگاه‌ها به دست می‌آید.

علاوه بر هدفون، این شرک  قصد دارد که یک ست تاپ باکس را نیز جهت رقابت با  Apple TV رونمایی کند. این دستگاه در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود. هدفون‌های ساخت این برند در آینده به عنوان رقیب ایرپاد‌ها عرضه می‌شوند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.