تالار مقالات بروز تکنولوژی

Threads for Android از تصاویر Ultra HDR و ویدیوی ۱۰ بیتی HDR در پیکسل پشتیبانی می‌کند

آخرین نسخه Pixel Feature Drop  در ماه مارس تایید کرد که تصاویر Ultra HDR به صورت رسمی توسط اینستاگرام پشتیبانی می‌شود. طبق اطلاعات رسمی فروشگاه پلی، آخرین بار این برنامه (Threads) در 8 مارس به روزرسانی شده است. با این حال، تغییرات در لاگ‌ها به رفع ایرادات و بهبود عملکرد دستگاه اشاره دارد.

تصاویر Ultra HDR به صورت پیش‌فرض توسط دستگاه‌های Pixel ثبت نمی‌شوند. بنابراین آپلود تصاویر HDR  معمولی در Threads مشابه به نظر نمی‌رسد. باید این قابلیت را در دستگاه خود فعال کنید. برای انجام این کار، برنامه دوربین Google را باز کرده و قسمت مربوط به > تنظیمات > تنظیمات بیشتر > پیشرفته > Ultra HDR >  را فعال کنید.

گوشی‌های پیکسل تنها موبایل‌هایی هستند که توسط گوگل مهندسی شده‌اند. در واقع برای دستیابی به تجربه‌ی کاربری خالص اندروید باید یکی از این گوشی‌ها را خریداری کنید. این سری از محصولات پیکسل با چیپست اختصاصی گوگل یعنی تانسور عرضه می‌شوند که برای سیستم عامل اندروید و البته تمام محاسبات آن بهینه شده‌اند. چیپست‌های تنسور در مقابل دیگر رقبا آنچنان قدر قدرت نیستند اما برای اندروید بهینه شده‌اند و برای فرایند‌های محاسباتی پیکسل بهترین عملکرد را دارند.

گوشی‌های پیکسل گوگل هم مثل هر گوشی هوشمند دیگری برای بهترین کارایی به یک سرویس اینترنت پرسرعت نیاز دارند. پیشنهاد ما برای دسترسی به بهترین سرویس اینترنت پرسرعت در ایران، پهنای باند اختصاصی تک نت است. با استفاده از این سرویس حرفه‌ای، دیگر نگران حجم مصرفی خود نخواهید بود. پهنای باند اختصاصی، بر اساس میزان پهنای باند فروخته می‌شود و ترافیک مصرفی مشترک در آن اهمیتی ندارد. از دیگر مزیت‌های اینترنت پوینت تو پوینت تک نت، تقارن سرعت دانلود و آپلود آن است که بهترین گزینه برای تولیدکنندگان محتوا به حساب می‌آید.

اگر برای کسب و کار خود یک اینترنت سازمانی درجه یک می‌خواهید و یا حتی برای استفاده‌های حرفه‌ای و کسب درآمد از اینترنت به دنبال یک سرویس با کیفیت هستید، می‌توانید روی پهنای باند اختصاصی تک نت حساب کنید. این سرویس که بر پایه‌ی تکنولوژی رادیو به کاربران ارائه می‌شود، تجهیزات مخصوصی نیاز دارد که برای کسب  اطلاع در مورد آن‌ها و قیمت بسته‌های این سرویس پیشرفته می‌تواند با شماره ۱۵۴۳ تماس بگیرید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.