تالار مقالات بروز تکنولوژی

برنده یک iPad از GRID Studio شوید!

در این هفته فرصت خواهید داشت که برنده یک iPad 256 گیگابایتی 10.9 اینچی با WiFi و اتصال سلولی شوید.  GRID Studio آیفون‌های قدیمی را خریده، قطعات را جدا کرده و آنها را به چیز جدید تبدیل می‌کند. هر قطعه از آیفون دارای برچسب و حاوی اطلاعاتی جزئیات دستگاه، تاریخچه اپل و … است. این اطلاعات برای علاقه مندان به اپل جذاب خواهند بود.

این هفته، GRID Studio  فروش بهاری دارد و GRID 4S تنها با قیمت 99 دلار عرضه می­شود. قیمت این دستگاه از 170 دلار کاهش پیدا است. آیفون 4S  جزو آخرین دستگاه‌های آیفونی بود که در زمان حیات استیو جابز، بنیانگذار اپل معرفی شد. تیم کوک، مدیر عامل اپل، این دستگاه را عرضه کرد. این دستگاه دارای دستیار شخصی اپل بود.

این دستگاه با ابعاد 11.7 در 16.5 اینچ و با قاب مشکی به فروش می‌رسد. همچنین، در این رویداد، مجموعه‌ای از قطعات آیفون با تخفیف ۱۵ درصدی عرضه می‌شوند. فقط ساکنین ایالات متحده، کانادا و انگلستان که از ۱۸ سال ۲۰ سالا سن دارند، مشمول دریافت این هدیه می‌شوند. برنده جایزه باید تمام مالیات‌ها و هزینه‌های مرتبط را پرداخت کند.

آیپد یکی از محصولات پرطرفدار اپل است که طی سالیان حضور در بازار، از استقبال خوبی برخوردار بوده است. این گجت کاربردی اپل در حال حاضر یکه تاز بازار تبلت‌ها است. آیپدهای اپل در مدل‌های گوناگون دارای امکانات مختلفی هستند که می‌توانید از ارزان‌ترین آن‌ها برای کارهای روزمره و از گران‌ترین آن‌ها مثل آیپد پرو ۱۲ اینچ برای کارهای گرافیکی حرفه‌ای استفاده کرد. در این پست نگاهی به این محصول و نحوه‌ی جایزه گرفتن آن داشتیم. در پایان برای هر آیپد اپل، یک اینترنت خوب نیاز است! پیشنهاد ما، اینترنت پرسرعت LTE تک نت است.

سرویس LTE تک نت که بر پایه‌ی دو نوع FDD و TDD کار می‌کند، امکان ارائه‌ی اینترنت پرسرعت و با کیفیت را در سراسر ایران فراهم کرده است. در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید از سرویس LTE تک نت با سرعت بالا و پشتیبانی حرفه‌ای استفاده کنید. کافی است برای مشاهده‌ی قیمت‌ها و بسته‌های اینترنت پرسرعت به صفحه‌ی اختصاصی این سرویس در وب‌سایت تک نت مراجعه کنید.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.