تالار مقالات بروز تکنولوژی

عده‌ای از کاربران آیفون ۱۵ از مشکلات بلوتوث شاکی هستند

عده‌ای از کاربران آیفون ۱۵ از مشکلات مربوط به بلوتوث شکایت دارند. از زمان عرضه این دستگاه، شکایت‌ها همچنان ادامه دارد. کاربران در زمینه اتصال آیفون به دستگاه‌های بلوتوث قدیمی مانند سیستم‌های خودرو یا هدفون‌های مبتنی بر این فناوری مشکل دارند. یکی از کاربران گفته است که از بلوتوث آیفون با IOS 17 برای برقراری تماس داخل ماشین استفاده کرده است. این کاربر گفته است که موقع برقراری تماس با هندزفری، بلوتوث بعد از چند ثانیه لغو می‌شود. این کاربر گزارش داده است که در ماشین خود از آیفون ۱۲ نیز استفاده می‌کند و بلوتوث آن مشکلی ندارد.

بسیاری از شکایت‌ها را کاربران آیفون ۱۵ دارند که قصد اتصال آیفون به هدفون بلوتوثی، سیستم خودرو و دستگاه‌های دیگر را داشته‌اند. برخی از کاربران نیز موقع اتصال آیفون ۱۵ به ایرپاد دچار مشکل شده‌اند. طبق نظرات کاربران، اتصال بلوتوث در آیفون ۱۵ پرومکس با مشکل همراه است. کاربران‌امیدوار هستند که به زودی اپل راهی برای حل این مشکل پیدا کند.

گزارش‌های مربوط به مشکلات بلوتوث مربوط به ماه اکتبر سال ۲۰۲۳ است. در واقع، این گزارش‌ها به یک ماه بعد از عرضه آیفون 15 ارتباط دارد. افرادی که دارای موبایل هوشمند IOS 17.3.1  هستند، بیشتر از این مشکل شکایت داشته اند. به عده‌ای از مشتریان گفته شده است که با آپدیت IOS ۱۷ این مشکل حل می‌شود. اما چون شکایت‌ها ادامه دار است، به نظر نمی‌رسد که اپل برای حل این مشکل راه حلی را پیدا کرده باشد. علت این مشکل مشخص هنوز مشخص نشده است. اما کاربران آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو از مشکل بلوتوث در تلفن همراه خود شکایت دارند. راه‌اندازی و تنظیم دوباره برای حل این مشکل چاره ساز نبوده است. برخی از افراد برای حل این مشکل تصمیم گرفته‌اند که موبایل خود را تعویض کنند.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.