تالار مقالات بروز تکنولوژی

چرا امسال، ویندوز ۱۲ رونمایی نمی‌شود؟

شرکت مایکروسافت در حال آمادگی جهت ارائه آپدیت‌هایی برای ویندوز در سال جدید است. این آپدیت‌ها براساس هوش مصنوعی طراحی شده‌اند و بیشتر آنها از گرافیک‌هایی مانند Qualcomm، AMD و Intel پشتیبانی می‌کنند. این نسخه جدید احتمالاً در اوایل ماه تابستان رونمایی خواهد شد و در پاییز نیز عرضه می‌شود.

بحث‌هایی در زمینه این صورت گرفته است که شرکت مایکروسافت می‌خواهد چه اسمی را روی به روزرسانی جدید قرار دهد. آیا منظور، آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ است یا مایکروسافت تمام سعی خود را می‌کند تا اسم ویندوز ۱۲ را روی آن قرار دهد؟ به این سؤال نمی‌توان پاسخ قطعی دارد. احتمالاً تا زمانی که مایکروسافت آماده نباشد، اخباری در این زمینه منتشر نمی‌شود. این موضوع در بین طرفداران به تکنولوژی و ویندوز مورد بحث قرار می‌گیرد.

در شش ماه قبل، بخش مخصوصی در شرکت مایکروسافت به ویندوز اختصاص داده شد. بنابراین، افراد مختلف، نظرات، دیدگاه‌ها و افکار متفاوتی در مورد ویندوز خواهند داشت. همه قابلیت‌های ویندوز در نسخه جدید تغییر پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر، دو نسخه از ویندوز در بازار وجود دارد. ویندوز ۱۰ دارای حدود ۱ میلیارد کاربر است. ویندوز ۱۱ نیز تقریباً ۴۰۰ میلیون کاربر دارد. به عقیده مایکروسافت، رشد ویندوز ۱۱ در حال کاهش است. نسخه‌های جدید ویندوز، کاربران را تشویق می‌کند که ورژن قبلی را کنار گذاشته و نسخه جدید را روی دستگاه خود نصب کنند. بیشتر کاربران، اهمیتی به نسخه‌های جدید ویندوز نمی‌دهند. به همین خاطر، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که قصد برگرداندن برخی از ویژگی‌ها به ویندوز ۱۰ را دارد. چون این شرکت می‌داند که بسیاری از افراد، قصد ارتقاء ویندوز ۱۱ را ندارند. این موضوع برای افراد مهم نیست که ویندوز ۱۲ چقدر پیشرفته است؛ آن‌ها به قابلیت‌های جدید این سرویس توجه نمی‌کنند.

در صورتیکه شرکت مایکروسافت، امسال ویندوز 12 را عرضه کند، این به معنای پشتیبانی از نسخه‌های  قبلی ویندوز است. بنابراین، در صورتیکه Hudson Valley  به ‌عنوان آپدیت دیگر ویندوز 11 عرضه شود، این شرکت فقط باید به پشتیبانی فعال از دو نسخه ویندوز ادامه دهد. دلیل مهم برای ساخت نسخه بعدی ویندوز 12 ، بازسازی رابط کاربری این سرویس است. از زمان عرضه ویندوز XP، نسخه‌های جدید ویندوز با نوعی طراحی تغییر یافته، ارائه شده‌اند که همیشه مورد پسند کاربران ویندوز قرار نگرفته است.

شرکت مایکروسافت به سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگترین کمپانی هوش مصنوعی است. بنابراین، بسیار مهم است که نسخه بعدی ویندوز منتشر شود. یکی از اولین کارهایی که تیم رهبری مایکروسافت انجام داد، ارزیابی عملکردش در مورد ویندوز 10 بود. مایکروسافت تصمیم گرفت ویندوز 10 را پشت سر گذاشته  و روی ارائه ویژگی‌های جدید برای ویندوز 11 و 12 تمرکز کند. شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است که در زمینه ارتقاء ویژگی‌های ویندوز 11 و 10 تلاش کند. این شواهد نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد ساخت ویندوز 12 را در سال جدید ندارد. کابران نیز به این زودی‌ها، قصد ارتقاء سیستم عامل خود یعنی انتخاب ویندوز ۱۲ را ندارند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.