اینترنت مرکزی

تک نت با بهره گیری از سرویس های ویژه ، در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و به روزترین تجهیزات و فناوری ها ، پشــتیبانی موثر و همیشـــگی از خدمات ارایه شده و سال ها تجربه در ارایه خدمات اینترنت پرسـرعت به ده ها + ADSL2 هزار کاربر خانگی و سـازمان ها و شـرکت های مختلف، برای توســعه ی دامنه ی ارایه خدمات اینترنت پرســرعت و خدمات تکمیلی آن، ارایه خدمات ویژه برج ها و مجتمع ها را هم را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت هم اکنون نیز راه اندازی موفق سرویس برای بسیاری از مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری را در کارنامه خود دارد.

در بسیاری از برج ها و های مسکونی، تجاری و اداری به دلیل وجود ساختار فیبر نوری خطوط تلفن، امکان دریافت سرویس اینترنت پرسرعت از طریق روش های معمول وجود ندارد. حتی در مواردی که زیرساخت های مورد نیاز برای ارایه خدمات به مشـتریان وجود داشته باشد، به دلیل محدودیت فضـای اختصـاصی مراکز مخابراتی برای نصــب تجهیزات مورد نیاز ارایه سرویس، ممکن است پس از مدتی با کمبود پورت مخابراتی خالی در مراکز رو شویم و در نتیجه امکان ارایه ADSL سرویس به کاربران جدید وجود نخواهد داشت. یکی از راهکارهای جایگزین در برجها و تجاری، اداری و مسـکونی ارایه خدمات اختصــاصی و ویژه به این مجتمع هاست .

در این شرایط برای ارایه خدمات به ساکنان این برج ها و مجتمع ها، تجهیزات مورد نیاز برای ارایه سرویس در داخل مجتمع یا برج نصـب می شود. برای دستیابی به این منظور، ابتدا مجتمع مورد نظر از طریق ارتباط نقطه به نقطه با سرعت بالا بالا به شرکت سرویس دهنده متصــــــل می شود. برای ایجاد ارتباط لازم است که دو مرکز ارائه دهنده و گیرنده خدمات دارای خط دید مسـتقیم نسـبت به یکدیگر باشند. از این رو بخش فنی تک نت برای بررسی امکان دید مسـتقیم مجتمع متقاضی با یکی از پاپ سایتهای این شرکت در سطح شهر، کارشناسان خود را به محل مورد نظر می فرستد. پس از انجام امکان سنجی و نصـب تجهیزات مورد نظر در محل مجتمع متقاضی، امکان اتصــال پرسرعت مشــترک به یکی از سایت های تک نت فراهم خواهد شد. سپس با ایجاد فضایی مشابه یک مرکز مخابراتی در داخل مجتمع پهنای باند دریافت شده، از طریق خط تلفن به هر یک از واحدهای متقاضی خدمات اختصاص داده می شود.

  • ویژگی های اصلی

    • وابسته نبودن امکان ارایه سرویس به وجود امکانات در مراکز مخابراتی
    • امکان ارایه سرویس حتی در صورت وجود فیبر نوری بودن خطوط تلفن
    • راه اندازی سرویس در کمترین زمان ممکن حذف MDF مراکز مخابراتی منطقه و راهاندازی خطوط از داخل MDF ساختمان
    • کوتاه شدن مسیر ارایه خدمات به متقاضیان به دلیل کوتاه شدن مسیر ارایه خدمات به متقاضیان حذف مراحل مرتبط با مرکز مخابراتی (از قبیل رانژه شدن خط و ...)
    • راه ندازی سرویس بدون مراحل اداری مورد نیاز مراکز مخابراتی (همچون ارسال مدارک و اطلاعات مربوط به مالک خط تلفن و ...)
    • بهره مندی از خدمات پشتیبانی ویژه برای ساکنین برج ها و مجتمع ها
    • بهره مندی از امتیازات مشتریان خاص برای رسیدگی به مشکلات احتمالی
    • اختصاص تجهیزات ویژه برای هر مجتمع
    • دستیابی به کیفیت بی نظیر خدمات به دلیل کوتاه شدن مسیرهای ارتباطی
    • پشتیبانی تلفنی و حضوری در هر ساعت از شبانه روز در تمامی روزهای سال