تالار مقالات بروز تکنولوژی

معرفی 20 بازی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین جذاب

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال بهترین بازی‌های اندروید آفلاین هستید و یا نه، می‌خواهید بازی‌های اندروید را به صورت آنلاین انجام دهید، باید به سرعت نت توجه داشته باشید. برای انجام بازی‌های این چنینی نیاز نیست که شما اینترنتی با سرعت فوق العاده داشته باشید اما در مقابل اگر نت شما سرعت کمی داشته باشد، احتمال این که تاخیرهای بازی زیاد شوند هم‌ وجود دارد. از سوی دیگر، امروزه بازی‌ها تنوع زیادی پیدا کرده‌اند و به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شوند. از این رو لازم است که ما شما را با بهترین بازی‌های آفلاین و آنلاین و همچنین سرعت اینترنت در این بازی‌ها آشنا کنیم تا برای انجام آن‌ها دغدغه چندانی نداشته باشید. با تک نت همراه باشید!

بهترین بازی های آنلاین کامپیوتر 2023 |بهترین بازی های pc را از دست ندهید.

💡سرعت اینترنت در بازی‌های آنلاین

برای گیمرها  داشتن یک اینترنت خوب برای بازی  از نان شب واجب تر است.  جالب است بدانید که پهنای باند اینترنت از جمله عوامل مهمی است که سرعت بازی‌های آنلاین را مرتفع می‌کند. اگر می‌خواهید بازی‌های آنلاین خود را بدون هر گونه کم و کاستی و به بهترین شکل ممکن پیش ببرید، بهتر است تمامی دستگاه‌های متصل به روتر را قطع کنید و تنها دستگاه مد نظر خود را به روتر متصل نمایید. روترها و مودم‌هایی که بیش از ۵ سال است که مورد استفاده قرار گرفته‌اند را تعویض کنید و در نهایت هم روتر یا مودم را با فاصله مناسب از رایانه نصب کنید تا در نهایت بتوانید بهترین سرعت اینترنت را ملاحظه کنید. در نظر داشته باشید یکی از بهترین اینترنت هایی که می تواند لذت بازی را برای شما دوچندان کند اینترنت پرسرعت  و بدون قطغی  است  که می توانید از اینترنت td lte تک نت استفاده کنید.

   اینترنت گیمینگ چه تاثیری در سرعت بازی دارد؟

 

اینترنت گیمینگ چیست و چه کاربردی برای  شما دارد؟  اگر به دنبال یک بازی  روان و پرسرعت هستید  و میخواهید با دوستان و خانواده به صورت انلاین بدون دغدغه قطعی اینترنت بازی کنید پس اینترنت گمینگ بهترین گزینه  روی میز برای شماست! سرعت بازی وابسته به سه فاکتور اساسی از جمله پینگ (مدت زمان ارسال و دریافت پاسخ از سرور)، پکت لاست و لتنسی است. بهترین سرویس اینترنت گیمینگ با در نظر داشتن این عوامل به داشتن یک بازی پرسرعت می انجامد. سرویس اینترنت گیم تک‌نت با ارائه اینترنت حرفه‌ای مخصوص گیم به گیمرها خدمت رسانی نماید. مسیر شما برای تبدلیل شدن شما به یک گیمر حرفه ای با انتخاب یک پکیج اینترنت گیمینگ حرفه ای آغاز می‌شود. !

💡بهترین بازی‌های آفلاین اندروید با گرافیک بالا

این روزها علاوه بر این که گیمرها به کیفیت بازی اهمیت زیادی می‌دهند، گرافیک بازی را نیز مهم می‌دانند. از این رو بهتر است در میان بهترین بازی‌های اندروید آفلاین، بازی‌هایی با گرافیک بالا را نیز بشناسید. برخی از این بازی‌ها عبارتند از:

1.      بازی Mindcell:

بازی‌های اندروید آفلاین

یکی از بهترین بازی‌های آفلاین گرافیکی، بازی Mindcell است که انجام آن هیجان زیادی دارد. در این بازی شما شخصیتی هستید که به عنوان یک سوژه آزمایشگاهی شناخته شده‌اید اما دلیل آن را نمی‌دانید. به همین دلیل باید قهرمان قصه باشید و خود را از این بند رها کنید. در واقع مکانیزم این بازی این است که شما هدف خود را دنبال کنید و در نهایت هم به این هدف برسید.

 

2.      بازی Brothers in Arms 3:

بازی‌های اندروید آفلاین

 

این بازی که بر محور جنگ جهانی دوم طراحی شده است، یک بازی ماموریتی است که هم با اینترنت و هم بدون اینترنت انجام می‌شود. در این بازی سه برادر با یکدیگر همکاری می‌کنند تا در نهایت ایالت خود را از دست اهریمن نجات دهند.

 

3.      بازی The First Tree:

بازی‌های اندروید آفلاین

بازی The First Tree جزو آن دسته از بازی‌هایی است که جذابیت زیادی برای گیمرها دارد. شما برای انجام این بازی در ابتدا به اینترنت گیمینگ نیاز دارید اما پس از آن می‌توانید اینترنت خود را خاموش کنید و به بازی کردن بپردازید. در واقع بازی The First Tree یک بازی حماسی و تاریخی است که ماموریت‌های تک نفره و دو نفره را برای شما در نظر می‌گیرد که اگر از این ماموریت‌ها سربلند بیرون بیایید، می‌توانید به مراحل دیگر راه پیدا کنید.

 

💡انواع بازی اندروید آفلاین

جالب است بدانید که بهترین بازی‌های اندروید آفلاین آنقدر زیاد هستند که حساب آن‌ها از دست ما در رفته است اما در ادامه برخی از متداول‌ترین این بازی‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم:

به یاد داشته باشید با اینترنت adsl تک نت می توانید سرعت دانلود بازی ها را بیشتر کنید.

1.      بازی Blazing Sniper:

مشاهده بازی:

بازی‌های اندروید آفلاین

این بازی که سبک اکشن دارد، به صورت رایگان ارائه می شود و برای سنین بالای ۱۶ سال مناسب است.  بازیکنان در این بازی نقش یک تیر انداز را دارند که باید دشمنان خود را پس بزند تا به هدف بازی برسد. هدف این بازی دفاع از کشور است که با کشتن زامبی‌ها حاصل می‌شود. در ابتدای این بازی شما می‌توانید درجه سختی آن را انتخاب کنید. از جمله بهترین ویژگی‌هایی که باعث شده است بازی Blazing Sniper در میان بهترین بازی‌های اندروید آفلاین قرار بگیرد، سیستم هدایت بسیار خوب است.

2.      بازی Trial Xtreme 4:

مشاهده بازی:

 

بازی‌های اندروید آفلاین

بازی Trial Xtreme 4 نیز از دیگر بازی‌های آفلاین است که علاقمندان زیادی دارد. این بازی به صورت رایگان قابل نصب بر روی رایانه‌ها و سخت افزارها است و برای تمامی سنین مناسب است. افرادی که سبک ریستینگ را می‌پسندند، می‌توانند از این بازی بهره ببرند. این بازی هم به صورت آنلاین انجام می‌شود و هم ‌می‌تواند به صورت آفلاین مورد استفاده قرار بگیرد.

 

3.      بازی AirRace SkyBox:

بازی‌های اندروید آفلاین

این بازی هم از جمله بهترین بازی‌های اندروید آفلاین است که در سبک ریستینگ طراحی شده است و برای افرادی که سن آن‌ها بیش از ۶ سال است، مناسب می‌باشد. شما در این بازی باید با هواپیمای خود سایر جنگنده‌ها را از بین ببرید و با استفاده از بخش  help، پیروز میدان شوید.

💡بهترین بازی‌های اکشن اندروید آفلاین

برای این که بتوانید بهترین بازی‌های اندروید را انجام دهید، باید ابتدا بازی‌های آفلاین و آنلاین  اکشن مناسب اندروید را بشناسید. برخی از این بازی‌ها که ژانر اکشن دارند، عبارتند از:

1.      بازی Morphite:

یکی از اکشن‌ترین بازی‌های آفلاین اندروید، بازی Morphite است که در سال ۲۰۱۷ طراحی شده است. این بازی شما را وارد یک دنیای علمی و تخیلی می‌کند و در فضا از شما می‌خواهد که برای کاوش کردن، به سیارات مختلف سفر کنید. حال شما باید از این سیاره‌ها برگردید و قطعات پازل مرموز را در کنار هم قرار دهید تا در نهایت کهکشان بزرگ سعادت را ببینید.

 

 

2.      بازی Blackmoor 2:

بازی‌های اندروید آفلاین

از دیگر بازی‌های اکشن که در خلاقانه‌ترین حالت ممکن و با گرافیکی عالی طراحی شده است، بازی Blackmoor 2 است. این بازی در سال ۲۰۱۸ طراحی گردیده است و با بازی‌های کلاسیک در یک رده قرار می‌گیرد. به همین دلیل از این بازی به عنوان یک بازی کلاسیک هم یاد می‌شود. در Blackmoor 2 شما باید اسکلت‌ها را از بین ببرید و موانع را از پیش روی خود بردارید تا به خط پایان برسید.

3.      بازی Oddmar:

بازی‌های اندروید آفلاین

 از دیگر بازی‌های اکشن، بازی Oddmar است که اغلب بر روی موبایل نصب می‌شود. این بازی روایتگر داستان وایکینگی دوست داشتنی است که قصد دارد جنگل بزرگ را از دست اهریمنان نجات دهد. شما به عنوان وایکینگی باید با دشمنان بجنگید و محیط را سالم نگه دارید. این بازی باکیفیت تمامی ویژگی‌های یک بازی اندروید خوب مثل صداگذاری عالی، گرافیک بالا و پینگ پایین را در خود جای داده ‌است. این را بدانید که با استفاده از بهترین dns  و یا نسخه‌های اندرویدی که پینگ کمی دارند، کارایی بهتری را از این بازی‌ها مشاهده خواهید کرد.

 

💡بازی‌های استراتژیک آفلاین

یکی از دغدغه‌های گیمرها است که چگونه با استفاده از سرویس اینترنت فوق پرسرعت به انجام بازی‌های اکشن بپردازند اما در کمال تعجب باید بگوییم که امروزه بازی‌های استراتژیک را می‌توان حتی به صورت آفلاین هم انجام داد. برخی از بهترین‌های استراتژیک در ادامه آمده‌اند:

1.      بازی Plague Inc:

بازی Plague Inc یکی از بازی‌های شبیه سازی شده است که روایت بیماری طاعون را بازگو می‌کند. در این بازی شما محافظت کننده‌ای هستید که باید از شیوع طاعون در کشور جلوگیری کنید. بازیکنان در این بازی می‌توانند احساسات جدیدی داشته باشند چرا که آن‌ها برای نجات بشریت جنگ می‌کنند. این ب

ازی دارای پنج جهش مختلف است که نصب آن بر روی اندرویدهای ۷ امکان پذیر است. در ب

بازی‌

ازی Plague Inc شما باید از میمون شدن افراد جلوگیری کنید. زیبایی‌های گرافیکی این بازی باعث شد است که گیمرها تمایل بیشتری را برای انجام آن داشته باشند.

2.      بازی Kingdom Rush:

بازی‌

 اگر شما هم جزو طرفداران پر و پا قرص بازی‌های استراتژیک هستید، می‌توانید از بازی Kingdom Rush به عنوان بهترین و جذاب‌ترین بازی استراتژیک استفاده کنید. در این بازی شما با هیولاها و موانع موجود در جاده‌ها باید رقابت کنید و امتیاز خود را بالاتر و بالاتر ببرید. این را بدانید که شخصیت‌های زیادی در بازی Kingdom Rush وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی هم دارند. شما با استفاده از مهارت‌های گوناگون می‌توانید آن‌ها را هدایت کنید.

3.      بازی Iron Marines:

بازی‌

 این بازی حکایت یک ‌جهان بیگانه است که در آن یک تیم شرکت دارند که دنیا را نجات می‌دهند. شما به عنوان یکی از اعضای این تیم باید مهاجمان را شکست بدهید و با استفاده از سلاح‌ها، نتایج فوق العاده‌ای را هم عاید خود کنید. سلاح‌هایی که در این بازی وجود دارند و هر تیمی می‌تواند از آن بهره مند شود، سلاح‌هایی همچون مین، موشک و مسلسل هستند. شما باید مدام نیروهای خود را به این سلاح‌ها تجهیز کنید تا در نهایت بتوانید موفق شوید.

4.      بازی rymdkapsel:

 

از دیگر بازی‌های استراتژیک، بازی هیجان انگیز بازی rymdkapsel است که مبحث اصلی آن ساخت و ساز است. شما در این بازی باید با استفاده از ابزارهای مختلف و مصالح گوناگون، پایگاه خود را گسترش دهید. اگر بتوانید به خوبی مدیریت کردن این بازی جالب را به دست بگیرید، امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد چرا که می‌توانید تمامی فضاها را اشغال کنید و ایالت خود را گسترش دهید.

💡بهترین بازی‌های اندروید آفلاین دخترانه

به طور کلی بازی‌های گرافیکی و اندروید به جنسیت اختصاص پیدا نمی‌کنند اما برخی از بازی‌ها وجود دارند که دختران بیش از پسران به آن‌ها علاقه می‌ورزند. اگر شما هم به دنبال بهترین بازی‌های اندروید آفلاین دخترانه هستید، می‌توانید از بازی‌های معرفی شده در مطلب زیر استفاده کنید.

1.      بازی Bakery Story:

بازی‌

از آنجایی که دختران کوچک عاشق شیرینی پزی و قنادی هستند، برخی از بازی‌های آفلاین اندروید را هم بر همین مبنا ساخته‌اند. در این بازی، بازیکن به عنوان یک مدیر برای یک شیرینی پزی فعالیت می‌کند‌ و باید خدماتی را به مشتریان خود ارائه کند که در نهایت این مشتریان راضی از قنادی بیرون بروند. طراحی این بازی و شخصیت‌های بامزه‌ای که در آن حضور دارند، می‌تواند دختران را تا ساعت‌ها به خود مشغول کند. همچنین خلاقیت کودکان با استفاده از این بازی افزایش پیدا می‌کند.

2.      بازی My Home – Design Dreams:

بازی‌

در بازی My Home – Design Dreams شما باید دکوراسیون داخلی یک محیط را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. این بازی یک روند داستانی را دنبال می‌کند که در آن فرد گیمر باید به شخصیت داستان در طراحی یک محیط کمک کند و با مهارت و خلاقیت خود، مشکلات این شخصیت در بازی را برطرف نماید. به جرئت می‌توانیم بگوییم که My Home – Design Dreams یکی از بهترین بازی‌های اندروید آفلاین است که شما را به چالش می‌کشد تا مراحل پیشرفته‌تری را برای شما بازگشایی کند.

3.      بازی Masha and the Bear Cleaning:

بازی‌

این بازی که بر اساس کارتون پرطرفدار ماشا و خرس تدوین شده است، یکی از مناسب‌ترین بازی‌های دخترانه است که هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل آیفون مناسب است. در این بازی شما به عنوان یک دکوراسیونر، وظیفه تزئین قسمت‌های مختلف خانه را بر عهده دارید. همچنین شما باید از کثیف شدن یا نامرتب بودن خانه هم جلوگیری کنید تا بتوانید امتیازات بیشتری را از آن خود کنید. این بازی با اهداف خاصی طراحی شد است و گرافیک رنگارنگی دارد که می‌تواند هر دختر بچه‌ای را مجذوب خود کند.

4.      بازی My Unicorn dress up for kids:

بازی‌

دیگر تا کنون همه‌ ما می‌دانیم که دختران همگی عاشق اسب تک شاخ هستند. در بازی My Unicorn dress up for kids هم شما باید اسب تک شاخ خود را همان گونه که دوست دارید، تزئین کنید. یعنی یال‌های او را رنگ آمیزی کنید، شاخ او را رنگ کنید، لباس زیبا به او بپوشانید و از وسایل تزئینی هم بهره مند شوید. به هر میزان که تک شاخ شما زیباتر و مزین‌تر باشد، امتیاز شما افزایش پیدا خواهد کرد. این بازی با تداعی یک محیط دوست داشتنی و البته جادوگرانه، قلب هر دختری را می‌رباید.

💡بهترین بازی‌های اندروید آفلاین ماجراجویی

امروزه بسیاری از گیمرهایی که روحیات ماجراجویانه دارند، پس از این که بهترین اینترنت برای بازی را یافتند، به دنبال بهترین بازی‌های ماجراجویانه می‌کردند. برخی از این بازی‌ها در ادامه آمده‌اند:

1.      بازی Oceanhorn:

بازی‌

در میان بهترین بازی‌های اندروید آفلاین آن هم از نوع ماجراجویانه باید بگوییم که بازی Oceanhorn از بهترین بازی‌ها است. در این بازی شما به عنوان شخصیت اصلی داستان که یک قهرمان است، ایفای نقش می‌کنید. این قهرمان یک نامه از پدر خود دریافت کرده است که با استفاده از آن می‌خواهد به جستجوی پدر بپردازد. حال در این مسیر، قهرمان قصه ما با جادوگران، موانع و موجوداتی رو به رو خواهد شد که اگر آن‌ها را از میان برندارد، سرانجام خوشی هم نخواهد داشت. سیستم‌های حرکتی این بازی به خوبی با صفحات لمسی گوشی‌ها همخوانی دارند و می‌توانند بدون اتصال به اینترنت هم کار کنند.

2.      بازی EQQO:

بازی‌

این بازی نیز جزو پرطرفدارترین بازی‌های اندروید ماجراجویانه است که با الهام گرفتن از افسانه اتوپیایی، هدایت یک پسر نابینا را بر عهده بازیکن قرار می‌دهد. در این بازی موسیقی‌های اورجینال باعث شده‌اند که بازیکن تحت تاثیر شرایط قرار بگیرد و کاملا محو بازی شود. همچنین تعامل بازیکن با محیط اطراف و موانع موجود بر سر راه باعث می‌شوند که بازیکن گام به گام به موفقیت نزدیک شود. 💥

پیشنهادی تک نت تلفن ایتترنتی چیست؟

3.      بازی Truberbrook:

بازی‌ اندروید

از جمله موفق‌‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌ها که در زیر مجموعه بهترین بازی‌های اندروید آفلاین ماجراجویانه هم قرار می‌گیرد، بازی Truberbrook است. فرض کنید که در دهه ۶۰ میلادی مشغول سپری کردن تعطیلات خود هستید که متوجه اتفاقاتی می‌شوید. حال در اینجا وظیفه شما این است که با اقدامات خود جهان را متحول کنید. ساختار معمایی و کارآگاهی این بازی باعث شده است که هر بازیکنی به خوبی در نقش خود فرو برود و پرده از اسرار جهان بردارد. همچنین این بازی با القای عشق، محبت و وفاداری، می‌تواند اخلاق هر بازیکنی را نیز از خود متاثر کند. اگر قرار است این روند داستانی را دنبال کنید، ممکن است حدود ۱۰ ساعت از وقت شما به طور متداول اخذ شود.

مطلب پیشنهادی بهترین بازی های اندروید را از دست ندهید!

💡کلام پایانی

از آنجایی که امروزه سیستم‌های عامل با یکدیگر متفاوت شده‌اند، بازی‌ها و گیم‌های این سیستم‌ها نیز با هم متفاوت شده است. برای این که شما بتوانید به انجام بازی‌های سیستم عامل اندروید بپردازید، به اینترنت‌ فوق پر سرعت خوب مانند اینترنت گیمینگ نیازمند هستید؛ اما در این میان بازی‌هایی هم وجود دارند که به عنوان بهترین بازی‌های اندروید آفلاین شناخته شده‌اند و بدون اتصال به اینترنت هم کار می‌کنند. اگر شما هم‌ جزو افرادی هستید که به دنبال چنین بازی‌هایی می‌گردید، با خواندن این مطلب با برخی از بازی‌های استراتژیک آفلاین، بازی‌های اکشن آفلاین، بازی‌های دخترانه و بازی‌های ماجراجویانه آفلاین آشنا خواهید شد. 💥

 

 

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.