تالار مقالات بروز تکنولوژی

4 روش سریع و آسان دانلود عکس از پینترست چیست؟

دانلود عکس از پینترست؟ 🧐 این سوالی است که کاربران شبکه اجتماعی پینترست به دنبال آن هستند!  💥 شاید شبکه اجتماعی پینرست را شنیده باشید و یا حتی یکی از کاربران آن باشید، اما لازم به ذکر است که یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی که در حال حاضر بسیاری از افراد از آن به عنوان منبع خلاقیت مورد استفاده قرار می دهند، پینترست است. اما مشکلی که خیلی از افراد در این شبکه اجتماعی با آن مواجه می شوند، دانلود عکس ها و فیلم های مورد علاقه خودشان است. در ادامه از تک نت قصد داریم به صورت کامل و تصویری نحوه دانلود عکس از پینترست توسط اندروید، آیفون، کامپیوتر و برخی از سایت های کمکی را به شما آموزش دهیم! 💥

هات اسپات چیست ؟بهترین راهنمای تصویری فعال سازی هات اسپات

💡 آشنایی با شبکه اجتماعی پینترست

ابتدا به سراغ چیستی شبکه اجتماعی پینترست بپردازیم. لازم به ذکر است شبکه اجتماعی پینترست در سال 2010 با سرمایه حدودا 27 میلیون دلار به مدیر عاملی بن سیلبرمن تاسیس شد. اگر به واژه پینترست دقت کرده باشید، خواهید دید که از دو واژه pin به معنای پونز و Interest به معنای علاقه مندی است.

در حقیقت شبکه اجتماعی پینترست از بورد‌ها و تخته‌هایی ایجاد شده است که در داخل هر کدام از آن‌ها موارد مختلف مانند فیلم و تصاویر به این بوردها پونز شده اند. ناگفته نماند که اگر کسی به دنبال ایده برای تولید محتوا و عکاسی است، وارد این شبکه اجتماعی شود، بدون شک با دست پر خارج خواهد شد. همچنین این شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام، امکان لایک کردن، ذخیره کردن و به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها را در خود ایجاد کرده است.

دانلود عکس از پینترست
دانلود عکس از پینترست

4 💡 راهکار برای دانلود عکس از پینترست

در ابتدا برای ورود به پینترت نیاز به اینترنت پرسرعت دارید که ما اینترنت TD lte تک نت را با پشتیبانی سریع به شما پیشنهاد می کنیم.

هر کاربری که وارد شبکه اجتماعی پینترست می شود، این آرزو را می کند که چگونه از پینترست عکس دانلود کنیم و بتواند تصاویرها و فیلم های مورد دلخواه خود را دریافت کند و در گالری خود داشته باشد. اما خیلی از کاربران فکر می کنند که در پینترست امکان دانلود وجود ندارد، اما در حقیقت این چنین نیست! اگر شما نیز قصد دارید تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود را از پینترست دریافت کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا 4 راهکار برای دانلود عکس از پینترست را یاد بگیرید.

7 کاربرد شگفت انگیز اینترنت اشیا در هوش مصنوعی چیست؟

دانلود عکس از پینترست در سیستم عامل اندروید

به دلیل اینکه امروزه گوشی‌های اندروید کابران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی از طریق این گوشی ها در شبکه اجتماعی پینترست حضور دارند، در ابتدا قصد داریم نحوه دانلود عکس از پینترست را توسط گوشی‌های اندروید را به شما آموزش دهیم. برای دانلود عکس از پینترست توسط گوشی های اندروید مراحل زیر را دنبال کنید:

گام اول: ابتدا وارد شبکه اجتماعی پینترست را باز کنید و عکس مورد نظر خود را برای دانلود کردن انتخاب کنید.

گام دوم: در این گام روی علامت سه نقطه که در بالای صفحه و در سمت راست قرار دارد، ضربه بزنید.

گام سوم: با ضربه زدن روی علامت سه گزینه، یک منو برای شما ظاهر می شود و مطابق تصویر گزینه Download image را انتخاب کنید.

تذکر: ناگفته نماند که اگر اولین باریست که می خواهید از پینترست دانلود کنید، باید امکان دسترسی رسانه به پینترست را فراهم کنید. برای این کار کافیست در هنگام دانلود تصاویر روی گزینه Allow و یا اجازه دادن ضربه بزنید تا تصاویر در گوشی شما ذخیره شوند.

دانلود عکس از پینترست
دانلود عکس از پینترست

دانلود عکس از پینترست در سیستم عامل IOS

با توجه به اینکه بسیار از افراد با گوشی‌های آیفون سرو کار دارند، راهکار دوم را به آموزش دانلود عکس از پینترست توسط سیستم های عامل IOS اختصاص دادیم. برای چگونگی دانلود عکس از pinterest توسط گوشی‌های آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

گام اول: در ابتدا شبکه اجتماعی پینترست را باز کنید و عکس مورد نظر خود را برای دانلود کردن انتخاب کنید.

گام دوم: در این صفحه روی علامت سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید تا یک منو برای شما باز شود.

گام سوم: با باز شدن منو، جهت دانلود عکس روی گزینه Download image ضربه بزنید تا دانلود انجام شود.

تذکر: در این حالت ممکن است شما با خطای مجوز برخورد کنید. در این صورت به بخش تنظمیات گوشی آیفون خود بروید و آن را طبق تصاویر زیر Privacy کنید.

دانلود عکس از پینترست

بعد از اینکه به بخش حریم خصوصی مراجعه کردید، به بخش تصاویر بروید و زمانی که وارد بخش تصاویر شدید، پینترست را جستجو کنید و آن را انتخاب کنید. در این مرحله کافیست که مجوز های مورد نیاز برای دانلود از پینترست را دریافت کنیم و برای این کار کافیست گزینه read and write را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه مجوز دانلود برای شما صادر می شود و می توانید طبق گام های ابتدایی که بیان کردیم، تصاویر یا فیلم های مورد علاقه خود را از پینترست دریافت کنید.

دانلود عکس از پینترست توسط سایت

اگر شما نیز با گوشی‌های موبایل راحت نیستید و می خواهید از طریق لپ تاپ یا کامیپوتر عکس های مورد علاقه خود را از سایت پینترست دریافت کنید، کافیست که گام‌های زیر را دنبال کنید:

گام اول: ابتدا وارد سایت پینترست به نشانی pinterest.com شوید و عکس مورد نظر خودتان را پیدا کنید و آن را باز کنید.

گام دوم: روی آیکونی که در تصویر نشان داده شده است، کلیک کنید و بعدا روی گزینه Download image ضربه بزنید.

گام سوم: به شما تبریک می گوییم کار تمام است و شما توانستید که عکس مورد نظر خودتان را دانلود کنید.

پروکسی چیست5 منبع رایگان دریافت پروکسی چیست ؟| انواع پروکسی رایگان

دانلود عکس های یک برد به صورت یکجا

چگونه می توانیم عکس های یک برد را به صورت کامل و یکجا دانلود کنیم؟  🧐 این سوالی است که برخی از کاربران پینترست در ذهن خود دارند و به دنبال راهکار هستند. اما لازم به ذکر است که شبکه اجتماعی پینترست این امکان را به صورت مستقیم در خود ایجاد نکرده است ما می توا با استفاده از ابزارهای کمکی همه عکس های یک برد از پینترست را یکجا دانلود کرد. اما چگونه؟ 🧐

برای این کار کافیست از یک افزونه در مروگر کروم خود استفاده کنیم. البته ناگفته نماند که این افزونه فقط مختص پینترست نیست و می توانید وارد هر وبسایتی که می شوید، تمام عکس های آن وبسایت را با فرمت های مختلف دریافت کنید. برای این کار کافیست طبق گام های زیر اقدام کنید:

گام اول: ابتا مروگر کروم خود را باز کنید و بعدا افزونه Image Downloader را جستجو کنید و آن را در مرورگر خود نصب کنید

با داشتن اینترنت ADSL تک نت می توانید به راحتی با دنیای بیرون ارتباط داشته باشید و نگران قطعی اینترنت نباشید.

گام دوم: بعد از نصب افزونه، روی گزینه Add To Chrome را انتخاب کنید تا افزونه در مروگر شما فعال شود. درصورت فعال شدن یک آیون در سمت راست مرورگر ظاهر می شود.

 عکس از پینترست

گام سوم: به سایت پینترست مراجعه کنید و به صفحه مورد نظر خود بروید. در این حالت افزونه را باز کنید و در صفحه باز شده تیک گزینه Select All را انتخاب کنید و بعدا روی گزینه دانلود کلیک کنید تا همه عکس ها به صورت یکجا دانلود شوند.

نکته: اگر قصد دارید که یک یا چند مورد از عکس های انتخاب شده را دانلود نکنید، کافیست که تیک هر کدام از عکس ها را بردارید و سپس روی گزینه دانلود کلیک کنید!

3 💡 سایت برای دانلود عکس و فیلم از پینترست 

تا الان 4 راهکار برای دانلود عکس از پینترست را بیان کردیم و این موارد تنها راهکارهای موجود نیستند و در ادامه قصد داریم که یک روش فوق العاده دیگر برای شما آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی عکس ها و فیلم های مورد نیاز خودتان را از پینترست دریافت کنید.

در این زمینه یکسری سایت هایی وجود دارند که به صورت تخصصی به دانلود از پینترست پرداخته‌اند و هر کدام از این سایت‌ها یکسری قابلیت های جداگانه ای در اختیار کاربران قرار می دهند. در ادامه نیز ما قصد داریم به 3 سایت در این زمینه بپردازیم و آنها را برای شما معرفی کنیم. با تک نت همراه باشید.

برای داشتن اینترنت نا محدود و سرعت بالا بدون قطعی می توانید پهنای باند اختصاصی شرکت خود را از تک نت دریافت کنید.

سایت expertstool.com

اولین سایتی که قصد معرفی آن را داریم، سایت expertstool.com است که می توانید به صورت رایگان از امکانات آن استفاده کنید. این سایت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به آسانی فیلم ها و عکس های موجود را در پینترست را با فرمت های PNG و JPG دانلود کنید. لازم به ذکر است که حتی می توانید فیلم های پینترست را با کیفیت 720 و با فرمت MP4 دریافت کنید.

دانلود عکس از پینترست

سایت pinterestvideodownloader.com

یکی دیگر از سایت هایی که می توانید بدون پرداخت هزینه‌ای، عکس ها و فیلم های مورد نظر خود را از سایت پینترست دریافت کنید، سایت pinterestvideodownloader.com است. در این سایت می توانید فیلم های موجود در پینترست را به فرمت MP4 تبدیل کنید و سپس آن را دریافت کنید. ناگفته نماند که می توانید به آسانی عکس های مورد نظر خودتان را نیز دانلود کنید و در موبایل و یا کامیپوتر خود ذخیره کنید.

نکته جالب این سایت این است که برای استفاده از امکانات آن نیاز نیست که حتما عضو این سایت شوید، بلکه می توانید لینک تصاویر و ویدیو خود را در این سایت قرار دهید و با رزولوشن اصلی یا دلخواه خود آن را دریافت کنید.

  1. سایت expertstrick.com

سایت expertstrick.com یک سایت بسیار ساده‌ای است که می‌توانید به راحتی اقدام به دریافت فیلم و عکس کنید. با این وبسایت می توانید لینک دانلود فیلم یا عکس خود را از پینترست کپی کنید و در عرض جند ثانیه آن را دانلود کنید. برای این کار کافیست که لینک مورد نظر خود را کپی کنید و در کادر مربوطه در این سایت قرار دهید و بعدا اقدام به دانلود کنید.

عکس از پینترست

💡 جمع بندی

در حال حاضر پینترست یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد. ما در این مقاله 1+4 راهکار برای دانلود عکس از پینترست را آموزش دادیم. چنانچه سوالی در این زمینه دارید و یا روش دیگری را می شناسید که در این مقاله یاد نشده است، حتما در بخش نظرات آن را مطرح کنید. 💥

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.