تالار مقالات بروز تکنولوژی

معرفی بهترین مزایای سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ

سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ چیست و چه کاربردی دارد؟ 🧐 همه‌ی ما می‌دانیم که امروزه سازمان‌هایی پیشرفت می‌کنند و موفق هستند که در گام اول رضایت مشتری را مهم بدانند و برای جلب این رضایت تلاش کنند. همین موضوع مهم باعث شده است که سیستم‌های تلفنی به فکر راه اندازی سرویس‌های نظرسنجی از طریق تلفن ویپ باشند تا از این طریق یک برند بتواند نقاط ضعف خود را برطرف کند و رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را به دست بیاورد. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما عزیزان را با چیستی سیستم‌های نظرسنجی ویپ، کاربرد و امکانات این سیستم‌ها و همچنین مزایایی که با استفاده از آن‌ها به دست می‌آید، آشنا کنیم. با تک نت همراه باشید. 💥

💡سیستم نظرسنجی ویپ چیست؟

سیستم نظرسنجی تلفنی

 

یکی از راهکارهای مدرنی که شرکت‌های مخابراتی به مدیران شرکت‌های گوناگون ارائه کرده‌اند، استفاده از سیستم نظرسنجی هوشمند ویپ است؛ اما سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ چیست و چه کاری را انجام می‌دهد؟ 🧐در واقع سیستم نظر سنجی ویپ را یک سیستم پیشرفته می‌دانند که برای دریافت نظرات کاربرانی که از محصولات و خدمات یک برند استفاده کرده‌اند، به کار گرفته می‌شود. این سیستم روی مرکز تلفن ویپ یک سازمان راه اندازی می‌شود و پس از به پایان رساندن مکالمات با مشتری، به شما این امکان را می‌دهد که نظرات او را بپرسید و متوجه رضایت یا عدم رضایت از سوی این مشتریان هم بشوید.

💡سیستم نظر سنجی ویپ کجا کاربرد دارد؟

سیستم نظرسنجی تلفنی

اغلب اوقات سازمان‌هایی که مدیران آن‌ها می‌خواهند بر فعالیت کارمندان خود نظارت داشته باشند و از وضعیت بازار و نحوه رفتار مشتریان هم مطلع باشند، این سیستم‌ها را به کار می‌گیرند. بنابراین اگر شما صاحب یک مرکز پشتیبانی هستید و یا نه، اپراتورهای زیادی را زیر دست دارید که باید از عملکرد تک تک آن‌ها ارزیابی‌‌های درستی را به عمل بیاورید، ما به شما سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ را که با استفاده از اینترنت فوق پرسرعت تک نت کار می‌کند را پیشنهاد می‌کنیم. ماژول‌های نظرسنجی ویپ تحولی شگرف را در کسب و کار شما به وجود می‌آورند و از این جهت هم مورد توجه قرار گرفته‌اند.

💡نحوه عملکرد ماژول نظرسنجی ویپ

عملکرد ماژول نظرسنجی ویپ بدین صورت است که پس از این که مخاطب با شما تماس می‌گیرد و در پایان مکالمات می‌خواهد این تماس را قطع کند، این سیستم این مخاطب را به درگاه‌هایی هدایت می‌کند که در آن باید به یک سری سوال خاص که همان سوالات نظر سنجی هستند، پاسخ دهد. در اینجا شما به عنوان یک کاربر با استفاده از صفحه کلید تلفن خود و با وارد کردن اعداد مختلف، می‌توانید رای بدهید و در نظرسنجی شرکت کنید‌. شما عزیزانی که تمایل به بهره مند شدن از این سیستم‌ها را دارید، همین حالا با ما در تک نت تماس بگیرید تا در این رابطه شما را راهنمایی کنیم.

💡امکانات سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ

سیستم نظرسنجی تلفنی

امکانات زیادی در ماژول‌های نظرسنجی که ویپ به کاربران ارائه می‌کند، وجود دارند که برجسته‌ترین این امکانات عبارتند از:

·         امکان ثبت نظر به صورت صوتی:

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که چنین سیستم‌هایی دارند این است که می‌توانند نظرات کاربران را به صورت صوت ذخیره کنند. در اینجا اگر مشتریان شما از نحوه پاسخگویی کارشناسانتان و از تایم انتظاری که شما برای پاسخ دادن به آن‌ها در نظر دارید ناراضی باشند، می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در قالب یک قایل صوتی در یک سازمان ثبت نمایند.

·         گزارش گیری دقیق و جامع:

اگر به دنبال این هستید که گزارش‌هایی کامل و در عین حال دقیق را به دست بیاورید، سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ بهترین انتخاب برای شما است. شما برای انجام چنین عملیاتی باید به قسمت تنظیمات سیستم‌های ویپ بروید و با استفاده از پنل‌های تحت وب ویپ، گزارشاتی دقیق و کامل را به دست بیاورید. این ویژگی را یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌هایی می‌دانند که سیستم‌های نظر سنجی ویپ در خود جای داده‌اند.

·         امکان ارسال فایل صوتی به صورت ایمیل:

حال اگر مشتریان شما از کیفیت پاسخگویی ناراضی باشند و اطمینان نداشته باشند که فایل صوتی آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد یا نه، می‌توانند از قابلیت ارسال فایل صوتی به صورت ایمیلی که در این سیستم‌ها جای گرفته است، بهره ببرند. در واقع مخاطبان شما به کمک پنل‌های تحت وبی که این ماژول‌ها دارند، می‌توانند به آدرس ایمیل شما فایل صوتی ارسال کنند و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از این طریق با شما به اشتراک بگذارند.

·         اتصال به انواع crm:

یکی از بارزترین و پراهمیت‌ترین امکاناتی که‌ چنین سیستم‌هایی دارند این است که به انواع شبکه‌های crm متصل می‌شوند. در واقع سیستم نظر سنجی تلفنی ویپ برای این که بتواند گزارشات را به مرکز تلفن ارسال کند، به این شبکه‌ها وصل می‌شود.

💡ویژگی‌های نظر سنجی تلفنی ویپ

بدون شک تا زمانی که یک سیستم خاص ویژگی‌های منحصر به فرد و مفیدی را در اختیار نگرفته باشد، از سوی کاربران پذیرفته نمی‌شود. حال که متوجه شدیم که این سیستم‌ها چقدر به درد می‌خورند و چقدر هم کاربردی هستند، خوب است به ویژگی‌های ساختاری آن‌ها هم نگاهی بیندازیم:

  • پایداری سیستم‌های نظر سنجی که ویپ ارائه می‌کند بسیار بالا است و همین امر باعث شده است که عملکرد این سیستم‌ها بدون اختلال باشد.
  • شما به راحتی می‌توانید با یک کلیک این سیستم را فعال سازی کرده یا غیر فعال کنید.
  • امکان گزارش گیری دقیق و گرافیکی در سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ وجود دارد.
  • شما به کمک ماژول‌های نظر سنجی ویپ علاوه بر این که می‌توانید نظر سنجی را برای تک تک تماس‌های داخلی خود راه اندازی کنید، توانایی آن را خواهید داشت که تماس‌های خارجی خود را نیز به سرویس‌های نظر سنجی مجهز کنید.
  • برای نصب این سیستم‌ها شما دیگر نیازی به سرور و تجهیزات مستقل این چنینی ندارید.
  • سیستم نظرسنجی تماس تلفنی ویپ با سیستم‌های ویپی که بر تکنولوژی استرسیک مبتنی هستند، سازگاری بالایی دارند و از این جهت هم هیچ اختلالی را برای ویپ به وجود نمی‌آورند.
  • متاسفانه کاربران پس از ارسال نظر، به نظرات خود دسترسی نخواهند داشت و این یکی از محدودیت‌های سیستم‌های تلفنی نظرسنجی ویپ است.

💡مزایای استفاده از سیستم نظرسنجی ویپ

همان گونه که با استفاده از ویپ می‌توانید از مزایای ویپ بهره ببرید، شما با راه اندازی این سیستم‌ها می‌توانید از مزایایی که دارند استفاده کنید و کسب و کار خود را از این رو به آن رو کنید. در واقع این سیستم‌ها، سیستم‌هایی کاملا پیشرفته و مجهز هستند، به صورت رایگان توسط کارشناسان تک ‌نت نصب می‌شوند، از پشتیبانی‌ها و خدمات پس از فروش ویژه‌ای برخوردار شده‌اند، هنگام قطعی اینترنت بدون اتصال اینترنت کار می‌کنند و نظرات کاربران را چه به صورت فایل صوتی، چه به صورت فایل ایمیل و چه به صورت صوت لحظه‌ای، ضبط می‌کنند. پس چه انتخابی بهتر از سیستم نظر سنجی تلفنی ویپ؟

💡بستر مورد نیاز برای راه اندازی نظرسنجی تلفنی ویپ

همان طور که در بخش ویژگی‌ها به آن اشاره کردیم، این سیستم‌ها به تجهیزات چندانی نیاز ندارند و بر روی تمامی مراکز تلفنی که بر تکنولوژی‌های استرسیک مجهز شده‌اند، کار می‌کنند. ما در تک نت سیستم‌های نظر سنجی تلفنی ویپ را با قیمتی مقرون به صرفه به شما ارائه می‌کنیم و در صورتی که در زمینه راه اندازی اولیه مشکلی برای شما پیش آمد، با راهنمایی‌های خود این مشکل را برطرف می‌نماییم. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارشات خود را جهت به کار گرفتن سیستم‌های نظرسنجی مرکز تلفن ویپ، ثبت کنید. 💥

💡نتیجه گیری

ما در این مطلب در مورد سیستم نظرسنجی تلفنی ویپ با شما صحبت کردیم. شما به کمک اینترنت تلفنی که امروزه تک نت به شما ارائه می‌دهد و سرعت بالایی هم دارد، می‌توانید سیستم‌های تظرسنجی ویپ را بر روی تلفن‌های خود پیاده سازی کنید و از این طریق تعاملات خود را با مشتریان افزایش دهید. مطلب فوق بر مزایای سیستم نظر سنجی ویپ، امکانات، ویژگی‌ها، کاربردها و نحوه عملکردی که این سیستم دارد، دلالت دارند. شما عزیزانی که در صدد به کار گرفتن ماژول نظرسنجی ویپ هستید، می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 💥

 

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.