تالار مقالات بروز تکنولوژی

همه چیز درباره‌ی Xbox 2024

کنسول Xbox Series X بیشتر از سه سال قبل تولید است. در حال حاضر، این دستگاه باید به روزرسانی شود و آپدیت‌های جدیدی از آن وارد بازار شود. طبق اطلاعات منتشر شده از مایکروسافت، محصول جدید این کمپانی دارای قابلیت‌ها و مشخصه‌هایی است. کنسول Xbox Series x 2024 نسبت به سری‌های قبل تفاوت زیادی ندارد. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به داشتن پردازنده گرافیکی ۱۲TF، رزولوشن بالا و حافظه ۱۶ گیگابایت اشاره کرد. یکی از مهمترین قابلیت‌هایی که کنسول بازی باید داشته باشد، حافظه با ظرفیت بالا است. این دستگاه با همان قیمت قبلی به فروش می رسد و به جای 1ترابایت، دارای 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی است. این کنسول بازی از سایر امکانات مانند بلوتوث 5.2 و Wi Fi 6E پشتیبانی می‌کند.

کنسول به‌روزرسانی‌شده Xbox Series X مایکروسافت احتمالاً با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شود. اما به چه دلیل قیمت این نوع کنسول بیشتر شده است؟ به دلیل اینکه فضای ذخیره‌سازی دو برابر شده است، کنسول با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد. یکی از بزرگترین تغییرات این کنسول سری X جدید، طراحی بی نظیر است. این مدل کنسول دارای طراحی صاف و استوانه‌ای است. طراحی جدید کنسول تنها به این دلیل امکان پذیر است که سری X 2024  به درایو نوری مجهز نیست.

کنسول سری ایکس به‌روزرسانی‌های زیادی از قبیل فضای ذخیره‌سازی دو برابری و پشتیبانی از Wi Fi 6E و بلوتوث 5.2 را دارد. با این وجود، شرکت مایکروسافت تصمیم بحث برانگیزی برای حذف کامل دیسک درایو از این کنسول جدید گرفته است. به علاوه، این کنسول دارای کارایی و عملکرد بهتری در مقایسه با سری‌های قبل است. سری x 2024 در مقایسه با سری‌های قبل، بدون صدا کار می‌کند.

کنسول Series X شکل آپدیت شده کنسولی تمام دیجیتال خواهد بود. کنسول سری X 2024 انتخابی هوشمندانه‌تر برای کسانی که قصد انجام بازی آنلاین به بهترین شکل ممکن را دارند. اما تاریخ رونمایی از این کنسول‌ها  چه موقع است؟ کنسول 2024 Series S  قرار است که در اواخر ماه آگوست عرضه شود و کنسول سری X جدید تقریباً 60 روز بعد در اواخر اکتبر رونمایی خواهد شد. البته، این بازه زمانی دقیق نیست و شاید زمان عرضه این دستگاه‌ها تغییر کند . شاید پروسه تولید این دستگاه‌ها با مشکل مواجه شود و به این ترتیب تاریخ رونمایی از آن‌ها نیز جابه جا شود. برای افرادی که قصد تجربه بهترین بازی آنلاین را دارند، خرید کنسول  x2024  بهترین گزینه است. البته در کنار این کنسول یک سرویس اینترنت پیشرفته مثل پهنای باند اختصاصی هم لازم است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.