تالار مقالات بروز تکنولوژی

ایسوس، مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM را با قیمت 1299 دلار معرفی کرد

سرانجام، شرکت ایسوس، مانیتور گیمینگ ROG Swift PG32UCDM را با پنل 32 اینچی QD OLED 4K و در قیمت 1299 دلار عرضه کرد. ایسوس با عرضه مانیتور 32 اینچی PG32UCDM 4K QD OLED با قیمت 1299 دلار آمریکا، بازار بازی های پیشرفته را هدف گرفته است. در زمینه ساخت مانیتورهای بازی پیشرفت های قابل توجهی صورت گرفته است و ایسوس در این زمینه عقب نشینی نمی‌کند. این شرکت در حال ادغام تکنولوژی‌های جدید برای ساخت‌مانیتور‌های پیشرفته بازی است. شرکت ایسوس در نمایشگاه CES 2024 از چند طرح جدید رونمایی کرد. یکی از این طرح ها، ROG SWIFT PG32UCDM  بود. این‌مانیتور گیمینگ دارای قابلیت‌هایی از قبیل صفحه نمایش OLED ۳۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح بسیار بالا به نمایش می‌گذارد. این‌مانیتور برای استفاده گیمر‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شود.

نرخ تازه‌سازی PG32UCDM  به میزان 24 هرتز است که تاری دید را از بین می‌برد. در واقع، این نرخ تازه‌سازی باعث می‌شود که تصاویر صاف‌تر و شفاف‌تر نشان داده شوند. همچنین، در این‌مانیتور، سیستمی تعبیه شده است که خطر سوختگی دستگاه را به حداقل می‌رساند. نسل سوم فناوری QD OLED کنتراست بهتری دارد. این مانیتور ROG از تکنولوژی Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کند؛ در این دستگاه هر دو فرمت HDR از طریق منوی OSD کنترل می شوند. در این مانیتور، کیفیت تصاویر به گونه ای واقع گرایانه تر است.

این‌مانیتور، سطح یکنواختی از روشنایی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. به همین خاطر، چشم‌های شما هنگام تماشای صفحه نمایش خسته نمی‌شود. بنابراین، شما می‌توانید از بازی با این‌مانیتور پیشرفته بدون اینکه چشم‌هایتان خسته شود، نهایت لذت را ببرید. این‌مانیتور دارای قابلیت‌های مختلفی است و به همین خاطر برای گیمر‌ها بهترین گزینه محسوب می‌شود. تجربه بصری عالی را می‌توان از ویژگی‌های مهم این نوع‌مانیتور بازی در نظر گرفت. مانیتور بازی ASUS ROG Swift PG32UCDM با قیمت MSRP 1299 دلار در آمریکا به فروش می‌رسد. به علاوه، گارانتی سه ساله در صورت سوختگی پنل نیز به دارندگان این‌مانیتور تعلق می‌گیرد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.