تالار مقالات بروز تکنولوژی

آموزش نصب بازی پابجی موبایل

امروزه، بازی موبایلی به یکی از سرگرمی‌های اصلی افراد در سنین مختلف تبدیل شده است. پانجی از محبوب­ترین بازی‌ها است که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در پابجی، باید تلاش کنید تا از بین ۱۰۰ بازیکن بازی بتوانید تنها نفر باقی مانده باشید. در این بازی باید برای پیدا کردن تجهیزات، زنده ماندن و پیروزی از رقبا تلاش کنید. شما به منظور طی کردن هر یک از مراحل بازی پابجی، باید اینترنتی قدرتمندتر داشته باشید. این بازی مهیج برای کامپیوتر اجرا می‌شد؛ اما امروزه برای گوشی اندرویدی و آیفون نیز استفاده می‌شود. این بازی را می‌توانید با طی کردن چندین مرحله روی تلفن همراه خود نصب کنید. در این مطلب به شما نصب پابجی موبایل را آموزش خواهیم داد.

نکاتی که قبل از نصب پابجی موبایل باید بدانید!

قبل از تصمیم به نصب بازی پابجی موبایل باید چند نکته مهم و کلیدی را در نظر بگیرید. این نکات مهم و کلیدی عبارتند از:

  • بازی پابجی به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود. بنابراین، مهمترین تجهیزاتی که برای انجام پابجی نیاز دارید، سرویس اینترنتی باکیفیت بالا است.
  • به منظور به روزرسانی بازی پابجی باید دیتا‌های جدید را دوباره بارگیری و دانلود کنید. دیتا‌های قبلی باید از روی گوشی حذف شوند.
  • شما باید سه گیگابایت حافظه روی گوشی موبایل خود برای انجام بازی پابجی داشته باشید.
  • در صورتی که موبایل شما خیلی ضعیف است، باید سراغ استفاده از نسخه پابجی موبایل لایت بروید.
  • برای تجربه بهتر بازی پابجی، بهتر است که از هدفون استفاده کنید.

پروسه نصب پابجی در اندروید

کسانی که گوشی اندرویدی دارند، می‌توانند روی دستگاه خود برنامه پابجی را نصب کنند. اما برای نصب این برنامه روی اندروید باید مراحلی را طی کنید. در این بخش، مراحل نصب پابجی در گوشی‌های اندروید را به شما آموزش می‌دهیم. این مراحل عبارتند از:

  • در ابتدا باید ظرفیت تلفن همراه خود را بررسی کنید. گوشی اندرویدی شما باید حداقل دارای 3 گیگابایت حافظه باشد.
  • برای انجام بازی پابجی به سرور قدرتمند نیاز دارید. بنابراین، خرید سرور اختصاصی برای انجام بازی پابجی با سرعت بالا و پینگ پایین، قبل از شروع پروسه نصب لازم است.
  • فایل مربوط به بازی پابجی را از فروشگاه google play تهیه کنید. به منظور یافتن این بازی در گوگل پلی باید عبارت pubg را سرچ کنید.
  • پس از دانلود باید روی گزینه نصب کلیک کرده و منتظر نصب برنامه پابجی بمانید.
  • بعد از به اِتمام رسیدن پروسه نصب می‌توانید برنامه را اجرا کنید.
  • روی گزینه‌ی نصب کلیک کنید و صبر کنید تا نصب بازی تکمیل شود. با اجرای بازی، عبارت Downloading resources را مشاهده خواهید کرد.
  • در این مرحله باید از بازی پابجی خارج شوید و مسیر Android > obb را در حافظه موبایل خود دنبال کنید. در این قسمت باید پوشه‌ای را ایجاد کنید.
  • سپس باید بازی پابجی را از حالت فشرده خارج کرده و محتویات را داخل پوشه‌ای بریزید که از قبل ساخته‌اید.
  •  در مرحله بعد، باید اقدام به نصب بازی پابجی روی موبایل کرده و برای ورود نیز اکانت توئیتر، فیسبوک و جیمیل خود را درج کنید.

کاهش پینگ و افزایش سرعت پابجی موبایل

سرعت بالا و پینگ پایین از فاکتور‌های مؤثر برای انجام بهتر بازی پابجی هستند. شما باید به این دو مورد توجه کنید تا بتوانید بازی را با بالاترین کیفیت انجام دهید. در صورتی که پینگ اینترنت خیلی بالا باشد، هنگام انجام بازی دچار مشکل شوید. در واقع، بازی پابجی به دلیل پینگ بالا با تأخیر بیشتری انجام می‌شود. این عامل می‌تواند در روند انجام بازی پابجی، اختلال جدی را ایجاد کند و مانع از پیروزی بازیکنان نسبت به رقبا شود. پینگ پابجی به معنی تأخیر در روند انجام بازی است؛ اگر بازی با پینگ بالا اجرا شود، نمی‌توانید برای طی کردن هر مرحله از رقبای خود پیشی بگیرید. در نتیجه، به علت پینگ بالا، شانس موفقیت شما در نبرد کاهش پیدا می‌کند.

یکی دیگر از فاکتور‌های مهم برای بازیکنان پابجی، سرعت اینترنت است. اگر اینترنت سرعت کافی داشته باشد، پروسه انجام بازی پابجی با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد. سرعت برای هر گیمری از مهمترین فاکتور‌ها است که روند انجام بازی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. به همین خاطر، باید به دنبال راهکار‌هایی برای افزایش سرعت و کاهش پینگ بازی پابجی باشید. هر چقدر هم حرفه‌ای باشید، به علت نداشتن اینترنت پرسرعت با شکست در حین بازی پابجی مواجه خواهید شد. اما چه راهکاری را می‌توانید برای افزایش سرعت و کاهش پینگ امتحان کنید؟

یکی از مهمترین راه حل‌ها، دسترسی به سرویس اینترنتی مناسب است. به عنوان گیمر پابجی باید چه نوع سرویس اینترنتی را خریداری کنید؟ بهترین سرویس اینترنتی برای انجام بازی پابجی، اینترنت پوینت تو پوینت است. با خرید اشتراک پوینت تو پوینت می‌توانید در بازی پابجی نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشید و برنده نبرد شوید.

از راهکار‌های دیگر کاهش پینگ و افزایش سرعت پابجی، این است که تعداد دستگاه‌هایی که به اینترنت مودم اتصال پیدا کرده‌اند را کاهش دهید. در واقع، هرچقدر تعداد کاربران کمتری به اینترنت مودم متصل شوند، بازی پابجی با پایین‌ترین پینگ و بالاترین سرعت انجام خواهد شد.

 

بازی پابجی موبایل چه ویژگی‌هایی دارد؟

پابجی را می‌توان جزو پیشرفته‌ترین بازی‌های مهیج مخصوص انواع سیستم عامل در نظر گرفت. این بازی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که عبارتند از:

  • قابلیت دعوت از دوستان برای ایجاد گروه بازی
  • امکان چت به صورت آنلاین
  • امکان به کارگیری انواع سلاح برای تجربه بازی بهتر
  • گرافیک فوق‌العاده باکیفیت
  • صحنه‌های واقع‌گرایانه
  • جلوه‌های صوتی بسیار عالی
  • امکان ایجاد تیم بازی
  • قابلیت بازی و رقابت با 100 بازیکن

 

سخن آخر

اگر قصد تجربه روش سرگرمی هیجان‌انگیزی را دارید، بازی پابجی را از دست ندهید! پابجی توانسته است که در لیست بهترین و پرطرفدارترین بازی‌ها قرار بگیرد. شما می‌توانید با طی کردن چند مرحله ساده، پابجی موبایل را روی سیستم اندروید نصب کنید. اما برای اینکه سرعت و عملکرد بهتری برای اجرای بازی پابجی داشته باشید، باید از سرور اختصاصی یا اینترنت پوینت تو پوینت استفاده کنید. در این صورت می‌توانید در بازی پابجی نسبت به رقبا بهتر عمل کنید و در مسابقه به عنوان برنده شناخته شوید. پس قبل از تصمیم به دانلود و اجرای بازی پابجی، خرید اینترنت با پینگ پایین و سرعت بالا را فراموش نکنید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.