تالار مقالات بروز تکنولوژی

اخراج ۱۹۰۰کارمند مایکروسافت از بخش بازی

مایکروسافت امروز اعلام کرد که حدود 1900 کارمند را از بخش بازی اخراج می‌کند. در واقع، تعداد کارمندان این بخش، حدود ۲۲۰۰۰ نفر بوده است. کارمندان بخش Xbox، Activision Blizzard و ZeniMax در لیست اخراجی‌ها قرار گرفتند. همچنین، به دنبال این اخراج‌ها، مایک، رئیس Blizzard Entertainment شرکت را ترک می‌کند. لازم به ذکر است که مایک، بیشتر از 20 سال در تیم ایکس باکس کار کرده است. فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت، یادداشت زیر را برای کارکنان خود ارسال کرده و اخراج کارکنان را نیز اعلام کرد.

کمی بیشتر از سه ماه از پیوستن تیم‌های  Activision، Blizzard  و King به مایکروسافت زمان می‌گذرد. با حرکت به سمت سال 2024 ، رهبری مایکروسافت گیمینگ و اکتیویژن بلیزارد نیازمند صرف هزینه است. ما اولویت‌هایی را تعیین کرده‌ایم و مطمئن شده ایم که در بهترین فرصت برای رشد و پیشرفت قرار داریم.

در نتیجه، تصمیم سختی گرفته‌ایم  و باید از بین 22000 نفر از اعضای تیم، 1900 کارمند را اخراج کنیم. ما حتماً این پروسه را به صورت متفکرانه پیش خواهیم برد. کسانی که در لیست ما قرار می‌گیرند، نقش مهمی را در تیم های ZeniMax، ctivision Blizzard و xbox ایفا می‌کنند. این افراد باید به سال‌ها تلاش خود در این شرکت افتخار کنند. من و سایر اعضای گروه بازی مایکروسافت از تمام شما برای خلاقیت، فداکاری و اشتیاق برای همماری با مایکروسافت تشکر می‌کنیم. همچنین، از تمام این افراد به صورت کامل حمایت خواهیم کرد. در واقع، افرادی که در لیست اخراجی‌ها قرار دارند، از حمایت ما بهره‌مند می‌شوند. از شما می‌خواهیم که با همکاران‌تان که در لیست ما قرار گرفته‌اند، با احترام و شفت و مطابق با ارزش‌های شرکت رفتار مناسبی داشته باشید.

ما به آینده نگاه روشنی داریم و از ‌ایده‌های پرسنل برای پیشرفت شرکت و توسعه کسب و کارمان حمایت می‌کنیم. در واقع، ما از استراژی‌های پرسنل برای موفقیت و توسعه شرکت استقبال می‌کنیم. هر چند، پروسه اخراج کارکنان برای ما مسأله‌ای سخت است، اما مثل همیشه به توانایی شما برای تولید بازی‌ها اطمینان داریم.

اخراج کارکنان در بخش بازی مایکروسافت ضربه بزرگی به صنعت بازی و طرفداران Xbox، ZeniMax و Activision Blizzard وارد می­کند. مایکروسافت، دلیل روشنی برای اخراج کارکنان ارائه نداده است؛ اما به عقیده برخی از تحلیلگران، این کار می‌تواند به دلیل افزایش هزینه‌ها برای توسعه بازی یا رقابت شدید سایر پلتفرم‌ها باشد. به هر حال، اخراج کارکنان، بسیاری از گیمر‌ها و توسعه‌دهندگان بخش بازی مایکروسافت را شگفت‌زده کرده است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.