تالار مقالات بروز تکنولوژی

فروش PS5 کم‌تر از انتظار خواهد بود

این انتظار می‌رود که سونی به جای 25 میلیون در سال 2025، 21 میلیون کنسول بفروشد. سونی پیش بینی کرده است که پلی استیشن 5 در سال 2023 فروش کمتری داشته باشد. در حال حاضر، می‌توان این انتظار را داشت که سونی، ۲۱ میلیون دستگاه را بفروشد. این مقدار از پیش‌بینی قبلی کمتر بوده است. پیش‌بینی قبل، فروش 25 میلیون کنسول بوده است. در سه ماه قبل، این دستگاه تقریباً به میزان 8.2 میلیون در فصل تعطیلات رکورد داشته است. سونی در طی سال، 16.4 میلیون کنسول را فروخته است. در مجموع، تعداد کنسول‌های این شرکت، 54.8 میلیون دستگاه بوده است.

سونی در ماه دسامبر اعلام کرد که تا 9 دسامبر 2023، 50 میلیون PS5  را طی سه سال فروخته است. درآمد شرکت نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است. درآمد عملیاتی به طور قابل توجهی و به میزان 26 درصد کاهش یافته است. در واقع، فروش PS5 با وجود تخفیفات هم نتوانست که باعث افزایش درآمد شرکت شود.

شرکت سونی، امسال در مقایسه با سال قبل فروش بیشتری داشته است. هر چند، این روند ممکن است که امسال ادامه نداشته باشد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که فروش دستگاه سونی در سه ماه چهارم سال 2023 با کاهش 4.6 میلیونی همراه بوده است. همچنین، پیش‌بینی‌­ها ‌حاکی از این است که در سه ماه چهارم سال 2022، این شرکت 6.3 میلیون فروش کمتری دارد. تقریباً سایر بخش‌های شرکت سونی ممکن است که درآمد بالاتری داشته باشند. در واقع، این شرکت با تولید حسگرها و ابزارهای تصویربرداری، درآمد بالاتری را به دست اورده است. رکورد درآمد این برند برای سه ماهه سوم، 3.75 تریلیون ین بوده است.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.