تالار مقالات بروز تکنولوژی

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای فوریه ۲۰۲۴؛ پیش‌بینی‌ها و تاریخ انتشار

در حالی که سونی هنوز تاریخ رسمی انتشار بازی‌ها را اعلام نکرده است؛ اما بازی‌های PS Plus احتمالاً در 6 فوریه 2024 منتشر می‌شوند. پس از همین حالا می‌توانید شمارش معکوس را برای دسترسی به این بازی‌ها شروع کنید. قبلاً، سونی اولین بازی از سری بازی‌های PS Plus Essential را معرفی کرده است. بازی تیراندازی چندنفره سونی Foamstars به ​​صورت رایگان برای همه مشترکین PS Plus در دسترس خواهد بود.

بازی های پلی استیشن پلاس

یکی از برنامه‌های پلی استیشن پلاس، Foamstars است. در 16 ژانویه، کمپانی سونی تأیید کرد که Foamstars  ، اولین بازی PS Plus برای فوریه 2024 است. این بازی توسط Square Enix به انتشار رسیده است. بازی Foamstars به صورت رایگان تا 4 مارس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید به صورت انفرادی یا گروهی، این نوع بازی پلی استیشن را انجام دهید.

این بازی به صورت آنلاین و چند نفره انجام می­شود. بازیکنان در این بازی هیجان انگیز به جای رنگ از کف استفاده کنند. جزئیات دیگری درباره این بازی در منابع خبری به انتشار رسیده است. همچنین، سونی یک مجموعه کامل از انواع بازی‌های رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بازی‌ها عبارتند از:

  • destiny 2: Beyond Light and Mafia
  • Evil Dead: The Game, OlliOlli World

پلی استیشن پلاس و هزینه‌ها

پلی استیشن پلاس را می‌توان نوعی برنامه عضویت ماهانه سونی در نظر گرفت. این برنامه، امکان دسترسی کاربران به بازی‌های آنلاین را فراهم می‌کند. شما برای انجام بازی‌های آنلاین باید هزینه‌ای را بابت اشتراک ماهیانه بپردازید. به علاوه، برای انجام بازی‌های آنلاین در پلی استیشن پلاس باید هزینه‌ای را بابت خرید بسته اینترنتی پرداخت کنید. شما می‌توانید از سرویس اینترنت تک نت برای انجام بازی‌های پلی استیشن پلاس با سرعت بسیار بالا استفاده کنید.

سونی بازی‌های PS Plus ماه آینده را چه زمانی معرفی می‌کند؟

کمپانی سونی، بازی‌های ماه بعد را در آخرین چهارشنبه ماه معرفی می‌کند؛ هرچند همیشه اینطور نیست. در واقع، در روز چهارشنبه ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ درباره بازی‌هایی که روز سه شنبه در تاریخ ۶ فوریه منتشر می‌شوند، اطلاعات رسمی را دریافت خواهید کرد. معمولاً بازی‌های رایگان در اولین سه‌شنبه هر ماه منتشر می‌شوند. سونی هشدار می‌دهد که فهرست فعلی بازی‌های زیر به زودی منقضی می‌شوند. سپس، باید سراغ استفاده از بازی‌های جدیدتر بروید. تا سه شنبه ماه بعد می‌توانید بازی های زیر را انجام دهید:

  • A Plague Tale: Requiem
  • Nobody Saves the World
  • Evil West
مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.