تالار مقالات بروز تکنولوژی

جزئیات اجرای بازی‌های ایکس باکس روی پلی استیشن

طبق گفتگو با منابع نزدیک به مایکروسافت، این شرکت در حال برنامه ریزی جهت به اشتراک گذاشتن جزئیات برنامه‌­های خود برای اجرای بازی‌های ایکس باکس در پلی استیشن است! در واقع جزئیات در این زمینه در حال فاش شدن است. منبع خبری The Verge گزارش داده است که بازی  Indiana Jonesبرای ps5 طراحی شده است. در حال حاضر، مایکروسافت در حال آماده شدن برای ترسیم آینده ایکس باکس در هفته آینده است.
فیل اسپنسر، مدیرعامل Microsoft Gaming در پستی خاطر نشان کرد: ” ما به نظرات شما گوش می‌دهیم و در حال برنامه‌ریزی رویدادی برای هفته آینده هستیم “. ما مشتاقیم که درباره جزئیات این اخبار اطلاعات بیشتر را با شما به اشتراک بگذاریم. بنابراین، باید اخبار را برای اطلاع از این جزئیات پیگیری کنید. مایکروسافت در گفتگوی خبری خود گفته است که به روزرسانی تجاری را برای اواخر ماه برنامه‌ریزی  کرده است. اما بعد از شدت گرفتن شایعات درباره بازی‌هایی مانند Starfield و Hi Fi Rush برای ایکس باکس و PS5، مایکروسافت از اطلاعیه‌ای برای هفته آینده خبر داد.

اطلاعات خبری درباره انتشار Hi Fi Rush برای PS5 و Nintendo Switch در هفته قبل گزارش داده‌اند. در واقع، این اخبار بعد از شایعاتی درباره اجرای بازی‌هایی مانند Sea of ​​Thieves و Hi Fi Rush در پلتفرم‌هایی غیر ایکس باکس پخش شده است. در حال حاضر، مایکروسافت باید به شایعات رسیدگی کند و استراتژی جدید را برای ایکس باکس توضیح دهد. در واقع، این شرکت باید درباره اینکه تلاش‌هایش بعد از خرید 68.7 میلیارد دلاری Activision Blizzard چه مسیری را طی می‌کند، اطلاعات لازم را ارائه دهد.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.