تالار مقالات بروز تکنولوژی

Xbox Game Pass عرضه بازی روز اول در تاریخ 9 آوریل را تایید کرد

کاربران Xbox Game Pass می‌توانند به صورت مشتاقانه منتظر بازی Botany Manor در تاریخ 9 آوریل باشند؛ چون این بازی به عنوان بازی روز اول منتشر می‌شود. این سومین بازی روز اولی است که در آوریل 2024 عرضه می‌شود. لیست کامل بازی‌های ماه آوریل به صورت کامل فاش نشده است. بازی‌های مهیج Game Pass از قبیل Ritual of the Night و Resident Evil 3 در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهند شد.

کاربران Xbox Game Pass منتظر یک بازی دیگر هستند؛ چون تایید شده است که Botany Manor  در تاریخ 9 آوریل عرضه می‌شود. عرضه بازی Botany Manor بار اول برای Xbox Game Pass در دسامبر قبل تایید شد. اعلام شده بود که بازی Botany Manor در بهار سال 2024 معرفی شود. در رویداد Day of the Devs، درباره بازی‌های شرکت مایکروسافت اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار گرفت. در این رویداد، تاریخ عرضه بازی Open Roads، ماه فوریه اعلام شد. همچنین، این موضوع اعلام شد که بازی Nirvana برای کاربران Game Pass در مقطعی از سال جاری عرضه شود؛ اما این کار انجام نشد.

بازی‌های جدید Xbox Game Pass که برای ماه آوریل 2024 تاکنون تایید شده‌اند!

  • Botany Manor: تاریخ 9 آوریل
  • Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes : 24 آوریل
  • Manor Lords: 26 آوریل

Botany Manor  را می‌توان  جزو سومین بازی‌های روز اول Xbox Game Pass  در نظر گرفت که برای ماه آوریل 2024 تایید شده است. قبل از این اعلام شده بود که بازی Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes در تاریخ 24 آوریل عرضه خواهد شد، در حالی که تاریخ 26 آوریل برای انتشار بازی Manor Lords مشخص شده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که ماه‌آوریل، میزبان ورژن‌های جدیدی از Xbox Game Pass باشد. اما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید صبر کنید. احتمالاً بازی‌های کامل Xbox Game Passتا پایان ماه‌آوریل افشاء نشوند. با به هر حال باید بدانید که Game Pass بازی‌های جدیدی را در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد کرد.

بازی Resident Evil 3 در تاریخ 13 فوریه برای Xbox Game Pass منتشر می‌شود. اما Ritual of the Night  در تاریخ 14 فوریه عرضه خواهد شد. بازی A Little to the Left نیز در 15 فوریه معرفی می‌شود. Return to Grace نیز جزو بازی‌های Game Pass است که در مارس 2024 عرضه می‌شود. سایر بازی‌های Game Pass مانند MLB The Show 24 و Lightyear Frontier در 19 ماه مارس عرضه خواهند شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم ایکس باکس جدید چگونه خواهد بود.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.