تالار مقالات بروز تکنولوژی

طبق گزارش‌ها، ایکس‌باکس می‌خواهد Flight Simulator و Doom بعدی را روی کنسول‌های رقیب عرضه کند

مایکروسافت، طی این هفته برنامه خود اجرا چهار بازی ایکس باکس برای پلتفرم‌های دیگر را تأیید کرد. طبق گزارش‌ها، ایکس‌باکس می‌خواهد Flight Simulator و Doom بعدی را روی کنسول‌های رقیب عرضه کند. براساس اطلاعات منتشر شده در The Vergeو ادعا‌های قبلی مبنی بر اینکه Gears of War برای عرضه بر روی پلتفرم‌های غیر ایکس‌باکس نیز در نظر گرفته شده است را تأیید کرد.

هنوز تصمیمات نهایی درباره این بازی‌ها گرفته نشده است. بازی‌های ایکس باکس می‌توانند جایگزین بازی‌های کنسول‌های سونی و نینتندو شوند. پس از هفته‌ها بحث، مایکروسافت روز پنجشنبه خبری را اعلام کرد. این شرکت در حال بررسی شرایط برای آوردن بازی‌های خود به سوییچ و پلی‌استیشن است. این شرکت، برنامه‌های خود را برای انتشار چهار نسخه انحصاری ایکس‌باکس روی روی پلتفرم‌های کنسول دیگر تأیید کرد. این بازی‌ها احتمالاً شامل، Pentiment، Hi Fi Rush، Sea of Thieves  و Grounded هستند.

در حالی که فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس خاطر نشان داد که  قبلاً گزارش شده بود که Starfield و Indiana Jones  برای PS5  در حال بررسی هستند. این بازی ها به صورت چند پلتفرمی عرضه نخواهند شد. ایکس‌باکس در خبری گفته است که به منظور اطمینان از موفقیت طولانی‌مدت برای صنعت بازی و ایکس‌باکس، باید برای تکامل و توسعه تلاش کنیم. امروز در خبری اعلام کردیم که در حال توسعه و پیشرفت و به دنبال ارائه چهار بازی ایکس باکس به سایر پلتفرم‌ها هستیم. طبق گزارش‌ها، ایکس‌باکس قصد دارد که Flight Simulator و Doom  را روی کنسول‌های رقیب عرضه کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.