تالار مقالات بروز تکنولوژی

چگونه خط تلفن ویپ بگیریم؟

سرویس ویپ، به شما این امکان را می‌دهد که از طریق اینترنت، ارتباط تلفنی سریع  و با کیفیتی را با مخاطبین خود برقرار کنید. در واقع، فناوری ویپ باعث ارتقاء کیفیت تماس‌های صوتی می‌شود. از مزایای خط تلفن ویپ می‌توان به قابلیت انتقال و دایورت تماس، صندوق پستی صوتی و منشی تلفنی اشاره کرد. با استفاده از این سرویس لازم نیست که دغدغه قطعی تماس را داشته باشید. همچنین، با خرید سرویس ویپ لازم نیست که نگران کیفیت پایین صدا در هنگام برقراری تماس صوتی باشید.

تلفن‌های ویپ از امنیت بسیار زیادی نیز برخوردار هستند و مکالمات در بستری امن منتقل می‌شوند. به علاوه، این سرویس به دلیل عدم نیاز به سیم و کابل کشی هزینه مناسبی دارد و در بیشتر سازمان‌ها استفاده می‌شود. به دلیل قابلیت‌ها و مزایای این سرویس، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان تصمیم به خرید خط تلفن ویپ را می‌گیرند. اما شاید این سؤال ذهن شما را هم درگیر کرده است که چگونه باید خط تلفن ویپ را بگیریم؟ در این مطلب به بررسی اطلاعاتی درباره خط تلفن ویپ و نحوه خرید این سرویس می‌پردازیم.

مراحل ثبت نام و خرید سرویس ویپ به چه صورت است؟

شاید این سؤال شما هم باشد که مراحل و پروسه خرید خط تلفن ویپ به چه صورت است؟ سرویس ویپ را می‌توانید از طریق شرکت تک نت سفارش دهید. شما می‌توانید فرم موجود در سایت تک نت را تکمیل کنید تا کارشناسان جهت برقراری ارتباط با شما تماس بگیرند. جهت اخذ راهنمایی از کارشناسان می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۵۵۵۵۱۱ نیز تماس بگیرید. بعد از خرید خط تلفن ویپ باید اقدام به راه‌اندازی و نصب این سرویس کنید. یکی از احتیاجات شما برای راه‌اندازی خط تلفن ویپ، خرید سرویس اینترنتی است. در این بخش، جزئیات بیشتر درباره مراحل ثبت نام و خرید سرویس ویپ را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

به منظور راه‌اندازی سرویس ویپ باید مراحلی را طی کنید. شما برای راه‌اندازی این سرویس باید برای خرید اینترنت پرسرعت و قدرتمند اقدام کنید. سرویس اینترنتی تک نت، بهترین گزینه برای دسترسی به خط تلفن ویپ است. از آنجایی که اینترنت تک نت بسیار سرعت بالایی دارد، برای راه‌اندازی سرویس VoIP مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرویس پوینت تو پوینت تک نت، پهنای باند بسیار زیادی دارد و برای سرویس ویپ بهترین گزینه است.

خرید تلفن ویپ برای سازمان

بعد از انتخاب و خرید اینترنت تک نت می‌توانید سرویس ویپ مورد نظرتان را سفارش دهید. در این مرحله باید اطلاعات خود را برای نهایی کردن پروسه خرید سرویس ثبت کنید. سپس، باید هزینه مربوط به خرید تلفن ویپ را بپردازید. به طور معمول، هزینه بسته مکالمه سرویس ویپ براساس بازه زمانی مصرف بسته مشخص می‌شود. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، هر یک از بسته‌های مکالمه سرویس ویپ ۳۰، ۹۰، ۱۸۰ و ۳۶۰ روزه را خریداری کنید.

بعد از پرداخت هزینه، مالکیت سرویس ویپ به نام خریدار ثبت می‌شود. شما می‌توانید به مدت طولانی از سرویس ویپ استفاده کنید. در مرحله بعد، باید منتظر بازه زمانی فعالسازی سرویس ویپ بمانید. پروسه نصب و راه‌اندازی سرویس voip خیلی سخت نیست. به علاوه، نحوه راه‌اندازی voip زمان بر نیست و چند روز بیشتر طول نمی‌کشد. همچنین، شما می‌توانید از شرکت ارائه دهنده این سرویس برای راه‌اندازی و فعالسازی خط تلفن کمک بگیرید.

بررسی نیازهای یک سازمان برای راه اندازی voip

یکی از نیاز‌های هر یک از سازمان‌های بزرگ و کوچک، برقرای ارتباط تلفنی مؤثر با مشتریان است. اما چگونه می‌توان تماس صوتی با کیفیت را برقرار کرد؟ با استفاده از سرویس ویپ می‌توانید تماس‌های صوتی باکیفیتی را با مشتریان خود برقرار کنید. شما باید قبل از خرید خط تلفن، نیاز‌های سازمان خود را بررسی کنید. مسلماً یکی از نیاز‌های اصلی هر سازمان، پاسخگویی به تماس‌های ورودی است. به علاوه، برای سازمان‌ها لازم است که خط تلفن دارای قابلیت «صندوق صوتی» باشد. به همین خاطر، شما می‌توانید به عنوان یک راهکار سازمانی، خرید سرویس تلفنی ویپ را در برنامه خود قرار دهید.

خط تلفن ویپ به کسب و کار‌ها و سازمان‌ها فرصتی را ارائه می‌دهد تا سازمان خود را توسعه و رشد دهند. در واقع، سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از این سرویس، نظر مشتریان خود را جلب کنند. در واقع، مدیریت مرکز تماس یک سازمان با استفاده از سرویس ویپ امکان‌پذیر است و تأثیر چشمگیری در موفقیت آن سازمان دارد. مدیران سازمان‌ها می‌توانند با نصب و راه‌اندازی سرویس ویپ از این مطمئن شوند که به تمام تماس‌های ورودی شرکت پاسخ می‌دهند. با خرید خط تلفن ویپ می‌توانید در هر کجا با استفاده از اینترنت، با مشتریان یا همکاران سازمان خود تماس برقرار کنید.

به علاوه، برای سازمان‌ها، خرید سرویس تلفنی کم هزینه و مقرون به صرفه بهترین راهکار است. از آنجایی که برای راه‌اندازی یا نصب سرویس ویپ نیاز نیست که هزینه زیادی را بپردازید، خرید این خط تلفن برای سازمان شما بهترین گزینه است. برای برقراری تماس‌های سریع‌تر، اینترنت سرویس ویپ باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. در واقع، سرعت اینترنت باید بسیار بالا باشد، به همین خاطر خرید اینترنت سازمانی و پهنای باند اختصاصی برای استفاده از سرویس ویپ در سازمان‌های مختلف لازم است.

در سازمان‌های مختلف می‌توان با استفاده از سرویس ویپ، به صورت همزمان چندین تماس را برقرار کرد. سرویس ویپ دارای امکانات و قابلیت‌های زیادی است و به همین خاطر در بیشتر سازمان‌ها استفاده می‌شود. از قابلیت‌های این سرویس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تلفن گویا
  • انتقال تماس
  • مالکیت دائم
  • قابلیت تماس دو طرفه
  • امکان گزارش‌گیری از تماس‌ها
  • ضبط صدا

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم که اطلاعاتی کاربردی درباره خط تلفن ویپ را در اختیار شما قرار دهیم. این سرویس پیشرفته برای برقراری ارتباط در شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید جهت برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و همکاران خود، برای سازمان‌تان سرویس ویپ را خریداری کنید. سرویس ویپ، امکان مدیریت تماس‌ها و مکالمات و سایر قابلیت‌های دیگر را دارد. شما می‌توانید با مراجعه به بخش «راهکار‌های سازمانی» در سایت تک نت، سرویس ویپ را برای سازمان خود خریداری کنید. بعد از طریق تکمیل فرم موجود در سایت با اطلاعات هویتی‌تان، کارشناسان تک نت با شما تماس می‌گیرند. شما می‌توانید تمام سؤالات خود را درباره این سرویس از کارشناسان تک نت بپرسید. بعد از دریافت اطلاعات لازم می‌توانید سرویس ویپ موردنظر خود را برای سازمان‌تان سفارش دهید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.