تالار مقالات بروز تکنولوژی

راهکار تغییر آی پی ایران برای دسترسی به سرویس‌های تحریم شده

در ایران، امکان استفاده از برخی از سرویس‌های تحریم شده وجود ندارد. کشور‌های خارجی، استفاده از برخی سرویس‌ها را در ایران تحریم و ممنوع کرده‌اند. در واقع، کاربران ایرانی قادر به استفاده از برنامه‌ها یا سرویس‌های خارجی با آی پی ایران نخواهند بود. به دلیل کاربردی بودن برخی از این سرویس‌ها، ایرانی‌ها به دنبال دور زدن تحریم‌ها هستند. اما آیا می‌دانید که چگونه می‌توان تحریم‌ها را دور زد؟ در این مطلب به بررسی راهکار‌های تغییر آی پی ایران برای دسترسی به سرویس‌های تحریم شده می‌پردازیم. شما می‌توانید برای استفاده از سرویس‌هایی که با آی پی ایران قابل دسترسی نیستند، راهکار‌های ذکر شده در این مطلب را دنبال کنید.

سرویس‌ها و خدمات مهم تحریم شده در آی پی ایران کدام هستند؟

همانطور که گفتیم، کشور‌های خارجی برای کاربران ایرانی، استفاده از برخی سرویس‌ها را محدود کرده‌اند. شما به عنوان یک ایرانی نمی‌توانید با آی پی ایران از برخی خدمات مهم و سرویس‌ها استفاده کنید. اگر هم به هر صورتی با وصل شدن به آی پی ایران قادر به استفاده از سرویس‌ها بودید، دوباره با مشکل قطعی اتصال مواجه خواهید شد. بنابراین، باید روشی مؤثر را برای مقابله با تحریم‌ها امتحان کنید. اما قبل از اینکه به بررسی ابزار‌های تحریم شکن بپردازیم، شما را با سرویس‌ها و خدمات مهم تحریم شده در آی پی کشور ایران می‌پردازیم. این سرویس‌های مهم عبارتند

بازار فارکس

فارکس، بازار مبادلات ارز دیجیتال است که آی پی ایران برای دسترسی به آن محدودیت دارد. شما نمی‌توانید با آی پی کشور ایران، هیچگونه معاملاتی را در این بازار انجام دهید. در واقع، اکانت ایرانی، حق ورود به بازار فارکس را ندارد. اگر هم با اکانت ایرانی وارد فارکس شده‌اید، حساب شما بعد از مدتی بلاک خواهد شد. به همین خاطر، برای جلوگیری از بلاکی حساب و فعالیت مستمر در فارکس باید به فکر راهکار‌های دیگری باشید.

سرویس متاتریدر

متاتریدر نیز از سرویس‌های کاربردی برای انجام معامله در بازار رمز ارز‌ها است. اما کاربران ایرانی با آی پی  ایران نمی‌توانند وارد برنامه متاتریدر شوند و از این طریق کسب درآمد کنند. البته، ایرانی‌ها با دور زدن تحریم‌ها می‌توانند در متاتریدر فعالیت کنند. شما باید از طریقی ثابت کنید که ایرانی نیستید تا اجازه استفاده از متاتریدر را داشته باشید. در ادامه به بررسی راهکار‌های در این زمینه می‌پردازیم.

سایت آمازون

آمازون، سایتی است که جهت خرید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سایت، با آی پی ایران تحریم شده است و اجازه فعالیت در ایران را ندارد. اما ایرانی‌ها می‌توانند برای خرید از آمازون، به آی پی خارجی وصل شوند. در واقع، با اتصال به آی پی خارجی می‌توانید در آمازون ثبت نام کرده و از این سایت خرید کنید.

سایت انویدیا

وب سایت شرکت انویدیا به عنوان طراح و تولیدکننده‌ی کارت‌های گرافیکی هم از جمله سرویس‌های تحریم شده برای ایران است. این سایت بیشتر به درد کاربران حرفه‌ای کامپیوتر می‌خورد که می‌خواهند درایورهای محصولات Nvidia را دانلود کنند یا از پشتیبانی نرم‌افزاری این شرکت استفاده کنند. با ابزارهای تحریم شکن می‌توانید وارد این وب سایت شده و از خدمات مورد نظر خود استفاده کنید.

تغییر آی پی ایران برای دسترسی به خدمات

معرفی ابزار‌های تحریم شکن برای تغییر آی پی ایران

برای اینکه از سایت‌ها و برنامه‌های خارجی و تحریم شده مانند فارکس، آمازون، متاتریدر و… استفاده کنید، باید تحریم کار را دور بزنید. اما این کار چگونه امکان‌پذیر است؟ یکی از این روش‌ها، استفاده از آی پی خارجی است. برای وصل شدن به آی پی خارجی باید به سرور‌های خارج از کشور متصل شوید. در واقع، شما با اتصال به سرور‌های خارجی و وصل شدن به آی پی‌های خارج می‌توانید در سایت‌ها و برنامه‌های تحریم شده فعالیت داشته باشید. فقط کافیست سرور موردنظر را برای فعالیت در سایت‌ها و برنامه‌هایی انتخاب کنید که در لیست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

شما می‌توانید با اتصال به آی پی خارجی، وارد بازار فارکس شوید یا متاتریدر فعالیت کنید. در واقع، با خرید سرور خارجی می‌توانید معاملات را در بازار فارکس و متاتریدر با سرعت بالا و بدون تأخیر انجام دهید. کاربران ایرانی با انتخاب و خرید سرور مجازی و اتصال به آی پی خارج از کشور می‌توانند در فارکس و متاتریدر اکانت باز کنند و معاملات ارز دیجیتال را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند. همچنین، ایرانی می‌توانند با آی پی خارجی وارد سایت‌هایی مانند آمازون شوند و خرید خود را از طریق انجام دهند. شما می‌توانید از سرور‌های اختصاصی یا مجازی برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنید. در این تکنیک، شما در ایران به سرور خارج از کشور ریموت خواهید شد و به آن اتصال پیدا می‌کنید. آی پی که به آن ریموت زده‌اید، خارجی است و به راحتی قادر به استفاده از خدمات تحریم شده در ایران هستید. استفاده از سرور، بهترین و ایمن‌ترین راه برای مقابله با تحریم‌ها است.

علاوه بر خرید سرور خارجی، با استفاده از تحریم شکن‌ها نیز می‌توان وارد سایت‌هایی شد که در ایران تحریم شده است. تحریم شکن‌ها به صورت قانونی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از تحریم شکن‌ها به راحتی وارد سایت‌هایی شوید که با آی پی ایرانی قابل دسترسی نیستند. ابزار‌های تحریم شکن، امنیت بالایی دارند و اطلاعات کاربران را در معرض خطر قرار نمی‌دهند. سرور‌های مجازی در مقایسه با این تحریم شکن‌ها بهتر عمل می‌کنند و اجازه دسترسی کامل‌تری را به کاربران ایرانی می‌دهند. با این حال، برخی از ابزار‌های تحریم شکن قانونی شامل الکترو، شکن، بگذر و وانیلا هستند. شما می‌توانید باتوجه به نیاز خود، هر یک از این ابزارهای تحریم شکن را استفاده کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم که به بررسی اطلاعاتی درباره راهکار‌های تغییر آی پی ایران بپردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تحریم‌ها را دور بزنید. شما می‌توانید با خرید سرور یا استفاده از ابزار‌های تحریم شکن، از این سرویس‌ها و خدمات تحریم شده در ایران استفاده کنید. با استفاده از یک اینترنت با کیفیت می‌توانید از ابزارهای تحریم شکن استفاده کنید و سرعت بالای دسترسی خود به سایت‌های تحریمی را حفظ کنید. می‌توانید از سرویس‌های پیشرفته‌ای اینترنت مانند پهنای باند اختصاصی استفاده کنید تا همیشه دسترسی پایدار و با کیفیتی به سایت‌های مختلف داشته باشید.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.