تالار مقالات بروز تکنولوژی

مایکروسافت، OneDrive را دوباره عرضه می‌کند!

  • مایکروسافت، عرضه OneDrive را شروع کرده است.
  • ورژن جدید OneDrive شامل تغییرات بصری و عملکردی است.
  • OneDrive جدید دارای عملکرد سریعتری است.

در ماه قبل، مایکروسافت OneDrive  را با طراحی به روزرسانی شده و عملکردهای جدید به کاربران معرفی کرد. این شرکت، نسخه جدید OneDrive  را عرضه کرده است و قابلیت‌های پیشرفته‌تر و جدیدتری دارد. با توجه به پست رسمی سایت مایکروسافت، OneDrive  به تدریج عرضه خواهد شد و شامل  ویژگی‌ها و طراحی‌های تغییر یافته است. تا انتهای ماه فوریه، OneDrive  در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. OneDrive دارای تغییرات و قابلیت‌های عملکردی و بصری برای انجام سریع‌تر کار‌ها در این پلتفرم است.

ورژن جدید وان درایو با قابلیت جدیدی به نام People View عرضه می‌شود. با این کار، لازم نیست که اسم فایل را به خاطر بسپارید. شما می‌توانید از طریق نمایه مخصوص هر فرد، فایل مربوط به آن شخص را پیدا کنید. همچنین، فایل‌ها را می‌توانید به دلخواه خود فیلتر کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید برای پیدا کردن اسناد مربوط به وُرد، فیلتر word را انتخاب کنید. در واقع، با انتخاب فیلتر word، وان درایو، تمام اطلاعات ذخیره‌سازی شده با فرمت وُرد را در فضای ابری به شما نشان می‌دهد.

یکی دیگر از تغییرات عمده، عملکرد دکمه ” Add new” است که شامل ساخت یک سند جدید می‌شود. شرکت مایکروسافت باور دارد که این قابلیت، پروسه ساخت پوشه در OneDrive  را راحت‌تر کرده است. ورژن جدید OneDrive  می‌تواند برای کاربران، امکان عملکرد سریع، سازمان یافته و شخصی‌سازی شده‌تر را فراهم کند. البته بهره‌مندی از یک سرویس اینترنت پرسرعت با پهنای باند اختصاصی هم می‌تواند استفاده از این سرویس‌های جدید وان درایو را آسان‌تر می‌کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.