تالار مقالات بروز تکنولوژی

آیا اینترنت پوینت تو پوینت برای گیم مناسب است؟

بسیاری از افراد در هر سن و سالی برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و سرگرمی و حتی به عنوان یک حرفه، سراغ انجام بازی‌های ویدیویی ‌می‌روند. شما می‌توانید با کامپیوتر، موبایل و کنسول، انواع بازی‌های آنلاین و اینترنتی را انجام دهید. گیمر‌هایی که قصد انجام بازی‌های آنلاین را دارند، باید از اینترنت‌های پرسرعت استفاده کنند. در صورتی که گیمر حرفه‌ای هستید، باید به دنبال اینترنتی با قطعی و تأخیر کمتر باشید. گیمر‌ها، معمولا به دنبال خرید و استفاده از سرویسی مانند اینترنت پوینت تو پوینت برای گیم هستند که دارای سرعت دانلود و آپلود بالا و پینگ پایین‌تر است.

در این پست از بلاگ تک نت به سراغ بررسی پیشرفته‌ترین سرویس اینترنت یعنی اینترنت پوینت تو پوینت رفته‌ایم. برای این که امتیازات اینترنت با پهنای باند اختصاصی را برای گیمرها توضیح دهیم، ابتدا به نیازهای این قشر از کاربران اینترنت پرداخته‌ایم و پس از آن توضیحات کاملی در مورد اینترنت پوینت تو پوینت داده‌ایم.

چه نوع اینترنتی برای گیمر‌ها مناسب‌تر است؟

اگر به عنوان گیمر به دنبال اینترنت پرسرعت و با کیفت و در عین حال مقرون به صرفه، جهت انجام تمام بازی‌های آنلاین هستید، اینترنت P2P یا همان پوینت تو پوینت، بهترین گزینه انتخابی است. اینترنت پوینت تو پوینت، بهترین گزینه برای گیمرها است تا بازی‌های اینترنتی را با بالاترین سرعت انجام دهند. گیمر‌ها برای استفاده از اینترنت پوینت تو پوینت به خط تلفن و کابل کشی نیاز ندارند. بنابراین، کاربرانی که از سرویس اینترنت با پهنای باند استفاده می‌کنند، نیازی به پرداخت هزینه‌های نگهداری از کابل کشی نیز نخواهد نداشت.

ویژگی‌های سرویس پوینت تو پوینت

در سرویس پوینت تو پوینت، داده‌ها بدون احتیاج به سرور مرکزی بین دستگاه‌های مختلف و رایانه‌ها انتقال داده می‌شوند. بنابراین، بازیکنان در بازی‌های اینترنتی رقابتی می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. اینترنت با پهنای باند اختصاصی، راهی برای برقراری ارتباط اینترنتی راحت‌تر است. خدمات P2P برای افراد علاقه‌مند به بازی، بستری را برای انجام بازی‌های آنلاین با سایر گیمر‌ها در نقاط مختلف دنیا فراهم می‌کند. در کل می‌توان گفت که اینترنت‌های پوینت تو پوینت، روی بهره وری گیمر‌ها نیز تأثیر زیادی می‌گذارد.

شما به عنوان گیمر با استفاده از این نوع اینترنت، محدودیتی در زمینه انجام بازی آنلاین با گیمر‌های سایر نقاط دنیا نخواهید داشت. حتی میلیون‌ها بازیکن با استفاده از این سرویس اینترنتی می‌توانند با یکدیگر رقابت تنگاتنگ و متفاوتی را تجربه کنند. بنابراین، همین حالا برای گیمر حرفه‌ای شدن و انجام بازی‌های رقابتی جهانی، از اینترنت پوینت تو پوینت استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم این اینترنت برای گیمر‌ها کاربرد‌ها و مزایای زیادی دارد.

اینترنت پوینت تو پوینت برای گیمرها

چرا اینترنت پوینت تو پوینت برای گیم، بهترین گزینه برای گیمرهاست؟

آیا می دانید که چرا اینترنت پوینت تو پوینت برای گیم و گیمرها انتخاب مناسبی است؟ در این بخش به بررسی مزایای اینترنت با پهنای باند اختصاصی می‌پردازیم. در کل، قابلیت های اینترنت پوینت تو پوینت برای گیم عبارت است از:

سرعت دانلود بالا

یکی از دلایل استفاده از اینترنت پوینت تو پوینت، سرعت دانلود بالا است. از آنجایی که اینترنت P2P دارای سرعت دانلود بیشتری است، قابلیت دانلود بازی آنلاین سریع‌تر و راحت­تر را برای گیمرها فراهم می­کند. در واقع، امکان دانلود و به روزرسانی انواع بازی­ها برای گیمرها با استفاده از اینترنت نقطه به نقطه وجود دارد. بنابراین، گیمرها می­توانند برای تسریع پروسه دانلود و نصب بازی­های مختلف از این سرویس اینترنتی استفاده کنند.

سرعت آپلود بالا

در اینترنت­های P2P، سرعت آپلود بازی­های آنلاین بالاتر است. در صورتی که گیمرها از این نوع اینترنت استفاده کنند، امکان انتقال سریع­تر داده­ها به سرور فراهم می­شود. سرعت اینترنت، در واقع فاکتوری است که بر تجربه بازی متفاوت و منحصر به فرد برای گیمر‌ها کمک زیادی می‌کند.  در واقع، سرعت آپلود بازی با استفاده از اینترنت پوینت تو پوینت افزایش پیدا می­کند. بنابراین، گیمرها با اینترنت پوینت تو پوینت می­توانند بازی­های دلخواه آنلاین خود را با سرعت بالاتری انجام دهند.

پینگ پایین

اینترنت پوینت تو پوینت برای گیم، دارای پینگ پایین‌تری است. پینگ، به معنی میزان تأخیر بین سرور  و دستگاه کاربر گفته می­شود. در صورتی که اینترنت دارای پینگ و تأخیر بیشتری باشد، انجام بازی‌های آنلاین برای گیمر‌ها با چالش‌هایی همراه خواهد بود. در واقع، انجام بازی‌های آنلاین با اینترنت دارای پینگ بالا می‌تواند باعث شود که هیجان بازی کاهش پیدا کند. بنابراین، به منظور تجربه بازی پرسرعت، هیجان‌انگیز و رقابتی باید از سرویس P2P برای گیم استفاده کنید.

کاهش لتنسی و پینگ در اینترنت پوینت تو پوینت

در صورتی که از اینترنت ضعیف برای بازی‌های آنلاین استفاده کنید، تأخیر یا لتنسی را تجربه خواهید کرد. پینگ و لتنسی، هر دو نشان دهنده میزان سرعت اتصالات اینترنتی هستند. هر چقدر میزان پینگ بیشتر باشد، بازی‌ها آنلاین با سرعت کمتری انجام می‌شوند. راه‌هایی برای کاهش پینگ بازی وجود دارد. هنگام انجام بازی‌های آنلاین باید نرم‌افزار تغییر IP را خاموش کنید.

در صورتی که این نرم‌افزار فعال و روشن باشد، پینگ افزایش پیدا می‌کند. شما باید در تنظیمات بازی، سرور را خودتان انتخاب کنید. در صورتی که سرور‌های ایرانی را انتخاب کنید، پینگ تایم کاهش پیدا می‌کند. یکی از راه‌هایی که مشکل پینگ را برای همیشه حل می‌کند، استفاده از اینترنت پوینت تو پوینت است. اینترنت‌های پوینت تو پوینت، بهترین انتخاب برای کاهش میزان تأخیر و سرعت اتصال داده‌ها به سرور محسوب می‌شوند.

خرید اینترنت پوینت تو پوینت برای گیمرها

بعد از اطلاع از مزایای این سرویس می‌توانید برای خرید اینترنت و سرویس P2P از تک نت اقدام کنید.  خرید اینترنت پوینت تو پوینت از تک نت با مزایایی از قبیل قیمت مناسب، محدودیت کم در استفاده از پهنای باند، امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران همراه است. به علاوه، از طریق تماس با تک نت می‌توانید به صورت کامل توسط کارشناسان فنی این شرکت راهنمایی شوید و از فرایند‌ها آگاه شده و مشاوره‌های لازم را درباره اینترنت P2P دریافت کنید.

حجم نامحدود ترافیک برای اینترنت پوینت تو پوینت

به منظور دانلود و انجام بازی‌های آنلاین به اینترنت با حجم بالا و نامحدود نیاز دارید. مسلما هر چقدر که حجم ترافیک نامحدودتر و بیشتر باشد، بازی‌های آنلاین و اینترنتی با سرعت بالاتری انجام می‌شوند. اگر دانلود و آپدیت بازی‌های اینترنتی، زمان‌تان را خیلی هدر می‌دهد، باید به فکر راه چاره باشید! خرید و استفاده از اینترنت و ترافیک با حجم بالاتر می‌تواند پروسه آپدیت، دانلود و نصب بازی‌ها را سرعت ببخشد.

اینترنت پوینت تو پوینت برای گیم با پهنای باند‌های متنوع به فروش می‌رسند. شما می‌توانید باتوجه به نیاز خود، هر یک از طرح‌های اینترنت را سفارش دهید. اما برای تجربه بازی اینترنتی بهتر، به سراغ بسته‌های با پهنای باند بالاتر بروید. خرید ترافیک نامحدود، این قابلیت را برای گیمر‌ها فراهم می‌کند تا بازی‌های اینترنتی را با هیجان بالاتری انجام دهند. بنابراین، برای فعالیت به صورت تخصصی در زمینه گیمینگ، باید اقدام به سفارش و خرید بسته‌هایی با حجم‌های نامحدود کنید.

سخن پایانی

در این پست از بلاگ تک نت به سراغ معرفی بهترین اینترنت ایران برای گیمرها رفتیم. اگر قصد دارید یک سرویس عالی برای گیمینگ هستید، بهترین گزینه برای شما اینترنت پوینت تو پوینت است. این سرویس دارای ویژگی‌هایی است که نه تنها آن را برای سازمان‌ها و کاربران حرفه‌ای تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل کرده‌ است، بلکه برای گیمرها هم بهترین سرویس است. در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به بخش راهکارهای سازمانی تک نت مراجعه کرده و طرح‌های جذاب ارائه‌ی اینترنت پوینت تو پوینت را مورد بررسی قرار دهید.

مقالاتی که شما دوست دارید
4 Comments
  1. رضا شایقی says

    اینترنت پوینت تو پوینت خیلی گرون درمیاد برای بازی کردن. یه راه آسونتری نیست واسه اینترنت خوب؟؟

    1. سعید انتظاری says

      سلام دوست عزیز،
      امکانات و ویژگی‌های اینترنت پهنای باند اختصاصی برای کاربران حرفه‌ای قابل مقایسه با هیچ سرویس دیگه‌ای نیست. پیشنهاد می‌کنیم اگر گیمر حرفه‌ای هستید و از این راه درآمد دارید، حتما سرویس پوینت تو پوینت رو تهیه کنید. اگر هزینه‌ی پوینت تو پوینت سنگین هست، پیشنهاد ما اینترنت TD-LTE هست که قطعا عملکرد بالای پهنای باند رو نداره اما برای گیمرها بهتر از خدمات دیگه هست.

  2. محمد says

    هزینه اینترنت p2pچقدر هستش؟

    1. سعید انتظاری says

      سلام دوست عزیز، برای اطلاع از شرایط و بسته‌های اینترنت پوینت تو پوینت با شماره تماس ۰۲۱۹۱۵۵۵۵۱۱ تماس بگیرید تا کارشناسان فنی تک نت راهننماییتون کنن.

مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.