تالار مقالات بروز تکنولوژی

مودم TD LTE شرکت Spreadtrum

Spreadtrum شرکتی فعال در زمینه طراحی محصولات نیمه هادی بی‌سیم در چین است. این شرکت از فناوری پیشرفته ۲ جی، ۳ جی و 4G  استفاده می‌کند. استفاده از دیتاکارت هاینسس در مودم TD LTE باعث شد که شرکت موبایل چاینا در مناقصه برنده شود. Hisense Datacard با مودم TD LTE دارای تراشه  Spreadtrumطراحی شده است. این دستگاه از الگوریتم دارای رمزگذاری نیز استفاده می‌کند.

دکتر لئو لی، رئیس و مدیر عامل Spreadtrum خاطر نشان کرده است که از همکاری با Hisense در دستگاه‌های TD LTE رضایت زیادی دارد؛ چون China Mobile مقیاس عرضه و آزمایش زیرساخت TD LTE را در آینده افزایش می‌دهد. تجربه این شرکت در زمینه تکامل شبکه ۴ جی باعث شده است که Spreadtrum پیشرفت بسیار خوبی را داشته باشد. TD LTE یا Time Division Long Term Evolution” یک تکنولوژی مبتنی بر 4  جی است. این تکنولوژی برای شرکت China Mobile تا سال 2012 دارای بیشتر از 700 میلیون کاربر بوده است.

این تکنولوژی پیشرفته برای دسترسی به ویدیو‌های HD، موسیقی و برنامه‌های مختلف طراحی شده است. هاینسس، به تازگی، دیتاکارت TD LTE را در نمایشگاه Hi Tech معرفی کرده است و جایزه مرتبط با تولید این محصول را نیز دریافت کرد. فناوری TD LTE می‌تواند داده‌های را با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه انتقال دهد. به علاوه، سرعت دانلود نیز ۵۰ مگابیت بر ثانیه خواهد بود. Spreadtrum  شرکتی فعال در زمینه ارائه خدمات و محصولات نیمه هادی بی‌سیم است. این شرکت، در زمینه توسعه پردازنده‌ها فعالیت می‌کند.

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.