تالار مقالات بروز تکنولوژی

آموزش راه اندازی اولیه سرویس TD-LTE

 

در این ویدیو آموزشی با بیان چند نکته راجع به راه اندازی اولیه سرویس TD-LTE و امکانات این فناوری شما را راهنمایی می‌کنیم که تجربه لذت بخشی‌تری از استفاده از اینترنت داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید و راه‌اندازی اینترنت TD-LTE باید به آن توجه داشته باشید، نام نقطه دسترسی یا همان APN است. APN که اختصار عبارت “Access Point Name” است در حقیقت نامی است که از تامین‌کننده اینترنت TD-LTE شما در شبکه‌ مخابراتی در نظر گرفته شده است. این نام نقطه دسترسی باید در تنظیمات مودم TD-LTE شما در زمان راه‌اندازی قرار بگیرد که برای اتصال دستگاه‌های مخابراتی به اینترنت یا شبکه‌های دیگر لازم است.

البته باید در نظر داشته باشید که اگر از اینترنت TD-LTE تک نت استفاده می‌کنید، نام نقطه‌ دسترسی به صورت پیشفرض روی مودم تنظیم شده است و شما نیازی به انجام تغییرات زیادی ندارید. در حقیقت راه‌اندازی اینترنت TD-LTE تک نت فرایندی بسیار آسان است و کافی است پس از دریافت مودم تک نت، آن را به برق متصل کرده و سپس روشن کنید تا اینترنت شما متصل شود.

در نظر داشته باشید که هر ارائه‌دهنده خدمات اینترنت بی‌سیم تنظیمات APN مخصوص به خود را دارد و برای استفاده از داده‌ها و اتصال به اینترنت در شبکه TD-LTE، باید تنظیمات APN معتبر از ارائه‌دهنده خدمات خود را در دستگاه مخابراتی خود وارد کنید.

شما می‌توانید برای خرید اینترنت tdlte با کارشناسان تک نت تماس حاصل فرمایید.

 

مقالاتی که شما دوست دارید
مرا را در بهبود مقالات یاری کنید.

با نظردهی ما را در تکمیل مقالات یاری کنید.